جزییات جشنواره بیداری اسلامی مشخص شد

به گزارش افکار، اولین "جشنواره فرهنگی و هنری بیداری اسلامی" ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و با مشارکت پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می گردد. این جشنواره با موضوعات:

۱ - عوامل موثر در بیداری اسلامی

۲ - آرمان های بیداری اسلامی

۳ - بیداری اسلامی و تهدیدها

۴ - بیداری اسلامی، استکبار و دیکتاتور های مرتجع عربی

۵ - بیداری اسلامی و آرمان فلسطین

۶ - بخش ویژه جشنواره(بحرین مظلوم) برگزار می گردد.

محمد عابدی دبیر جشنواره در این باره گفت:

این جشنواره برای اولین بار بدین گستردگی در سطح مراکز آموزش عالی سراسر کشور برگزار می گردد و بستر مناسبی برای خلق آثار فاخر هنری در راستای انقلاب های عربی منطقه است.

قطعا محصول این جشنواره گنجینه ذیقیمتی از آثار هنری در رشته های نقاشی، کاریکاتور و طراحی پوستر است که در گام های بعدی این آثار از طریق فضای مجازی در دسترس همه انقلابیون منطقه قرار می گیرد. تا شاید با این حرکت بتوانیم سهم کوچکی در پیروزی های بزرگ انقلاب های اسلامی عربی داشته باشیم.
در برپایی این جشنواره پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران اهتمام ویژه داشته و اساتید بنام این دانشکده که از اساتید برجسته هنری کشور می باشند داوری جشنواره را بر عهده دارند.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت در قالب نقاشی، کاریکاتور و طراحی پوستر به دبیرخانه ی جشنواره واقع در خیابان ۱۶ آذر نبش کوچه راهنما پلاک ۳۰ طبقه سوم ارسال نمایند. وی افزود به نفرات اول در هر رشته مبلغ پانزده میلیون ریال، به نفر دوم هر رشته مبلغ ده میلیون ریال و نفرسوم هر رشته مبلغ هفت میلیون ریال نفر چهارم هر رشته مبلغ پنج میلیون ریال و نفر پنجم هر رشته مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین در نظر داریم به نفرات ششم تا بیستم هر رشته نیز لوح تقدیر و جوایز ارزشمند دیگری اهدا نماییم.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران به آدرس www. nahad - ut. com مراجعه نمایند.
تلفن تماس: ۶۶۴۸۲۸۴۲ - ۶۱۱۱۲۶۸۵