قسمت دوم «تنت» ساخته می‌شود؟

در حالی که هنوز فیلم سینمایی «انگاشته» به دنبال جذب مخاطب در گیشه سینمای امریکا است، جان دیوید واشینگتن ستاره اصلی این فیلم سینمایی به ساخت دنباله این اثر فکر می‌کند.

با اینکه کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر برنامه‌ای برای ساخت فیلم « انگاشته ۲» را اعلام نکرده اند، واشینگتن در مصاحبه با اسکوایر برای ساخت دومین قسمت این اثر اکشن و جاسوسی اعلام آمادگی کرده و می‌گوید که داستان «انگاشته» طوری پایان می‌رسد که زمینه ساخت یک دنباله را فراهم می‌کند.

در فیلم «انگاشته» جان دیوید واشینگتن نقش قهرمان فیلم را بازی می‌کند که با رابرت پتینسون آشنا می‌شود و باید با یکدیگر همکاری کنند و ماموریتی را انجام دهند تا از جنگ جهانی دوم جلوگیری کنند.

واشینگتن در مصاحبه با اسکوایر در مورد احتمال ساخت دنباله «انگاشته» گفت: از نظر من جواب بله است. ما این کار را دوباره انجام خواهیم داد و در چند سال آینده شما را خواهیم دید. اما در واقعیت نمیدانم. نولان هر کاری را که بخواهد انجام می‌دهد. شاید او ایده‌ای را در ذهن داشته باشد که بخواهد بعد از این کار انجام دهد، نمیدانم. اما امیدوارم که دوباره روی این فیلم کار کنیم، چون فکر می‌کنم چیزی منحصر به فرد را پیدا کردیم.

او در پایان اضافه کرد که باید سوال ساخت دنباله «انگاشته» را از خود نولان پرسید، اما اگر آن‌ها خبر ساخت دنباله را اعلام کنند بسیار خوب خواهد شد. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

در حالی که این فیلم در گیشه آمریکا –که سینمای بازار‌های اصلی مثل نیویورک و لس آنجلس هنوز بسته هستند- فروش خوبی نداشته، اما در گیشه‌های خارجی مورد استقبال بوده و از فروش ۲۵۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی عبور کرده است.