پدرام شریفی بازیگر سریال «شهید باکری» می شود؟

ابوالفضل صفری، پیرامون خبر منتشر شده از حضور « پدرام شریفی » در سریال «شهید باکری» گفت: در ابتدا این نکته را بگویم که اخبار سریال «شهید باکری» تنها و تنها از طریق سیما فیلم و روابط عمومی پروژه منتشر خواهد شد و هیچ خبر دیگری از رسانه ها از نظر ما سندیت نخواهد ندارد. 

وی در همین راستا ادامه داد: در برخی از رسانه ها از حضور پدرام شریفی در این سریال یاد شده اما به شخصه این خبر را تکذیب می کنم، امیدوارم برخی از رسانه ها پیش از انتشار اخبار به تاریخ رجوع کنند تا بتوانند اطلاعاتی دقیق ارائه دهند.

تهیه کننده سریال «شهید باکری» تاکید کرد: البته احتمال حضور پدرام شریفی در اثر وجود دارد اما اینکه در چه نقشی حضور داشته باشد هنوز قطعی نیست، در حال حاضر به جز هادی حجازی فر هنوز هیچ بازیگری به صورت قطعی برای حضور در سریال «شهید باکری» انتخاب نشده و اگر بازیگری برای نقشی قطعی شود بدون شک از طریق روابط عمومی سیمافیلم و یا سریال اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره حضور بازیگران جوان تئاتر در سریال «شهید باکری» ادامه داد: در حال حاضر تنها یک راه ارتباطی برای حضور در تست بازیگری سریال «شهید باکری» وجود دارد که از طریق صفحه مجازی هادی حجازی فر ارائه شده است، ما بیشتر به دنبال پیدا کردن بازیگرانی هستیم که از لحاظ ظاهر به شهدای آن دوران شبیه باشند، به همین دلیل چنین فراخوانی داده شده است. 

صفری در همین رابطه اظهار کرد: دوستانی که مشتاق حضور در سریال « شهید باکری » هستند تنها از همان طریق همان راه ارتباطی با ما در ارتباط باشند، تاکنون نزدیک به بیست هزار نفر برای حضور در پروژه شهید باکری اعلام آمادگی کرده اند، ملاک اصلی انتخاب شباهت با شهدای اصلی است، بعد از آن مرحله دوم انتخاب بازیگران صورت خواهد پذیرفت. 

وی درباره زمان شروع فیلمبرداری سریال «شهید باکری» خاطرنشان کرد: شاید قبل از بیماری کرونا می‌شد از لغتی به نام برنامه ریزی استفاده کرد اما کرونا همه معادلات را بر هم زده و ما هم هیچ زمان قطعی را برای اتمام فیلمبرداری اعلام نمی کنیم.