«مکر شیطان» با صدای حامد زمانی + صوت

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، ترانه دوزبانه «مکر شیطان» به سفارش اتحادیه بین‌المللی امت واحده و با صدای حامد زمانی منتشر شد.

این قطعه هنری که به مناسبت فرارسیدن یازدهمین سالگرد ۱۱ سپتامبر منتشر می‌شود بر اساس شعر فارسی میلاد عرفان‌پور و شعر عربی مرتضی آل‌کثیر ساخته شده است.

حامد زمانی، خواننده جوان و خوش آتیه پاپ کشورمان که در کارنامه‌اش قطعه‌های «تحریم»، «قلاده های طلا»، «دیروز، امروز، فردا»، «زنان و بیداری اسلامی» و «ماه عسل» دیده می شود این بار در این قطعه به مظلومیت های امت اسلام پرداخته است.

* حامد زمانی: «مکر شیطان» را برای همه مستضعفین جهان خواندم

وی در گفت‌وگویی که به مناسبت انتشار صوت این قطعه با پایگاه امت واحده انجام داده، گفت: همانطور که پیشتر از این هم گفته‌ام مساله حمایت از مظلوم و ظلم‌ستیزی یکی از مفاهیم مشترکی‌ست که تمامی انسان‌ها فطرتا به آن اعتقاد دارند و من این کلیپ را به همه مستضعفینی که در سرتاسر جهان مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند از بوسنی و چچن گرفته تا عراق و افغانستان و فلسطین و هرجای دیگری که بر اثر سیاست‌های جنگ‌طلبانه قدرت‌های بزرگ مظلوم واقع شده‌اند تقدیم می‌کنم.

گفتنی است ملودی و خوانندگی این اثر را حامد زمانی، میکس و مستر آن را شاهین منصوری، تنظیم‌کنندگی آن را امید رهبران، شعر فارسی آن را میلاد عرفان‌پور، شعر عربی آن را مرتضی آل کثیر، شعر انگلیسی آن را حمزه یوسف و طراحی گرافیکی آن را یونس رجبی به عهده داشته‌اند.

لینک دانلود