20روستا همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره مند می شود

 رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس در حاشیه بازدید از پروژه های گاز رسانی روستاهای تاکستان در گفتگو با تاک پرس تصریح کرد: در پی گاز رسانی به روستاها از 26 روستای باقی مانده 20روستا همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و مردم از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی گفت: طی بازدید از پروژه های گاز رسانی به روستاهای تاکستان به همراه بوشهری مدیر کل گاز رسانی استان و مدیر شرکت گاز شهرستان پیشرفت خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم با تامین اعتبار در زمان مقرر این پروژه ها به بهره برداری برسد.

نماینده مردم تاکستان گفت: روستای سراس، قلات، سولی دربهان، چنگوره،النقیه، مایان، شناسوند، احمدآباد، قاسم آباد، قره داش، قلعه سرهنگ، هفت صندوق و کور چشمه، قرمز آباد، ساج و قلعه شهدا، حسین آباد نهب و حصار شیزند؛ بوزندان، قره قورتان از جمله این روستاهایی هستند که همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

رحمانی با بیان اینکه مشکل گاز شهرک سه هزار هکتاری خرمدشت نیز با بیش از پنجاه و هفت میلیارد تومان اعتبار نیز برطرف شده که در صورت تامین اعتبار در آینده ای نزدیک مشکل گاز سایر شهرک های صنعتی نیز برطرف خواهد شد.