بازدید ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر

نادر محمدی در گفت‌وگو با  شاخص، از افزایش ۴۲ درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری در تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: در سه روز گذشته بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه های مذهبی، تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین عنوان کرد: بیشترین بازدیدها مربوط به سرای تاریخی سعد السلطنه، منطقه الموت، دولتخانه صفوی، آبگرم ها و موزه ها بوده است.

این مسئول در ادامه افزود: در فصل تابستان مناطق ییلاقی طارم، الموت و آوج با توجه به شرایط آب و هوایی مقاصد مناسبی برای کسانی که با هدف مشخص گردشگری را دنبال می‌کنند به شمار می‌رود ولی برای گردشگرانی که قصد دارند در قالب تورهای یک روزه سفر نمایند شهر قزوین می‌تواند با تنوع آثار تاریخی برای آنها بسیار جذاب باشد.

نادری با اشاره به وجود ظرفیت‌های غنی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین یادآور شد: با توجه به تنوع آثار و بناهای تاریخی زمان بازدید از این آثار تا ساعت ۲۱ افزایش یافته بود تا گردشگران و مسافران بتوانند از زمان حضور در استان به خوبی استفاده کنند و فرصت مناسبی برای آشنایی با آثار متنوع تاریخی شهر قزوین را در اختیار داشته باشند.