اعدام 2 قاچاقچی مواد مخدر

دادستان قزوین گفت: یکی از این قاچاقچان با نام « علیرضا . ه »، قصد حمل مواد مخدر از استان البرز به قزوین را داشت که پس از تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس از ناحیه پا مصدوم و دستگیر شد و ماموران نیروی انتظامی از خودوری وی 3 کیلو شیشه ،  4 کیلو هرویین و 5 میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد کشف کردند.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: با اعتراف این متهم ، دو تن از تولید کنندگان مواد مخدر شناسایی در استان البرز و پلیس با اخذ نیابت از بازپرس شعبه ششم دادسرای قزوین « مجتبی. ن»  37 ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای 8 فقره سابقه کیفری و « مجید. ح » 33 ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای 4 فقره سابقه کیفری را در باغی در مشکین دشت کرج دستگیر کرد.

 

وی اضافه کرد: پلیس در بازرسی از محل اختفای آنها مقدار قابل توجهی مواد اولیه ساخت و تولید مواد مخدر و لوازم آزمایشگاهی مربوطه کشف کرد و متهمان با قبول اتهامات ، دادگاه برای هر سه متهم حکم اعدام و مصادره اموال صادر کرد.

 

دادستان قزوین گفت: حکم صادره « علیرضا. ه » پار سال به اجرا درآمد و حکم دو متهم دیگر ( مجتبی. ن و مجید. ح ) هم پس از تایید دادستانی کل کشور و موافقت رییس قوه قضاییه سحرگاه  امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین اجرا شد.