در احداث جاده قزوین-تنکابن وزیر راه کوتاهی کرده است

حجت‌الاسلام قدرت الله علیخانی شامگاه سه شنبه در دیدار منتخبین استان قزوین با معاون اول رئیس جمهور که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در دولت قبلی احداث جاده قزوین به تنکابن با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان آغاز شده که امیدواریم این پروژه در دولت تدبیر و امید با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

وی افزود: در احداث جاده قزوین به تنکابن معاون اول رئیس جمهور همکاری لازم را با مدیران استان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء داشته است ولی وزیر راه و شهرسازی کوتاهی کرده است.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در 14 شهر و 180 روستای استان قزوین مشکل آلودگی آب وجود دارد که امیدواریم با عنایت ویژه دولت این مشکلات برطرف شود.

علیخانی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های روستایی با پیگیری معاون اول رئیس جمهور در حال اجرا است که این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: از دولت تدبیر و امید بارها دفاع کرده و بازهم دفاع می‌کنیم ولی متاسفانه در کابینه دولت تنها چهار نفر از دولت حمایت می‌کنند که این مهم اتفاق مطلوبی نیست.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در مرحله اول باید تمامی وزرا به درستی از دولت تدبیر و امید حمایت کنند تا بدین وسیله از حجم هجمه‌ها علیه دولت کاسته شود.

علیخانی گفت: برخی از وزارت‌خانه‌ها در راستای تغییر برخی از مدیرکل‌های استان قزوین با استاندار قزوین هماهنگی ندارند که امیدواریم این مشکل با حضور معاون اول رئیس جمهور در قزوین برطرف شود.