قزوین ، فردا میزبان رییس جمهور

زمان حضور رییس جمهور در قزوین ،صبح روز چهارشنبه هفتم مهرماه ست و مردم  در مسیر پل طالقانی ، چهارراه ولیعصر تا ورزشگاه شهید رجایی  می توانند از رییس جمهور استقبال کنند.

 

قزوین ، فردا میزبان رییس جمهور

 

پیش از این سخنرانی رییس جمهور در گلزار شهدا برگزار می شد و امسال به ورزشگاه شهید رجایی منتقل شده است.

شرکت در شورای اداری استان ، دیدار بانخبگان ، علما و ایثارگران،  نشست با فعالان اقتصادی  و نشست با خبرنگاران برای تشریح دستاوردهای سفر از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به دیار مینودریست.

البته در این سفر برای حل مشکلات مردم  و افتتاح طرح های مختلف ، وزرا  هم  به دیگرمناطق استان سفر می کنند.

استاندار قزوین می گوید: همه چیز برای استقبال از رییس جمهور و هیات دولت آماده است.

فریدون همتی گفت: در حوزه های زیربنایی، اقتصادی،صنعتی، کشاورزی وگردشگری برنامه هایی تدوین شده است تا با حضور ریس جمهور و هیات دولت در استان اعتبارات لازم مصوب و اجرایی شود.

همتی افزود :بررسی و حل مشکلات آب، اجرایی کردن مولفه های اقتصاد مقاومتی ، تقویت اشتغال وتولید، رفع مشکلات واحد های تولیدی تعطیل ، نیمه تعطیل و واحدهای با بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی از محل سرمایه در گردش، ایجاد 20 هزار اشتغال، تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری،تقویت حوزه کشاورزی و پرداختن به شیوه های مدرن از جمله برنامه های ما در استان است که در قالب برنامه هایی برای طرح و تصویب در جلسه هیات دولت تدوین و آماده شده است.

استاندار اضافه کرد: طرح مسایل و مشکلات آب از دیگر اولویت های ما در این سفر است .

جانشین ستاد سفر رئیس جمهور به قزوین  هم می گوید: ستاد ارتباط مردمی با رییس جمهور و هیات دولت در قزوین راه اندازی شده است.

کشفی گفت: این ستاد به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی  در محل  نمایشگاه های بین المللی استان مسقر شده است.

وی افزود: شهروندان می توانند با شماره ۱۱۱ با مسئولین و کارشناسان مرتبط تماس بگیرند و خواسته ها و مسائل خود را مطرح کنند.

رییس کارگروه پشتیبانی سفر رییس جمهور هم همه چیز را برای این سفر و استقبال پرشور مردم مهیا دانست.

به گفته رضا گروسی  همه  مردم به صورت داوطلبانه و خودجوش زمینه استقبال از رییس جمهور و هیت دولت را فراهم ساخته اند که بیانگر اتحاد و همدلی میان تمام گروه های سیاسی و اقشار مردم است.