دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۲ فقره در استان قزوین

سرهنگ محمد قاسم طرحانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: در پی دستگیری سارقی توسط ماموران کلانتری 12 بازار قزوین در حین گشت زنی، پس از انتقال متهم به مقر پلیس  در بازجویی تخصصی ماموران به پنج فقره سرقت قطعات و داخل خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری 11 مدرس نیز یک سارق را  در حین گشت زنی دستگیر که سارق در بازجویی تخصصی ماموران به چهار فقره سرقت کش روزنی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: دستگیری یک سارق توسط ماموران کلانتری 20 اقبالیه و کشف پنج فقره سرقت منزل در بازجویی تخصصی ماموران از دیگر افدامات پلیس در تامین امنیت شهرستان قزوین بوده است.

طرحانی خاطر نشان کرد : سارقان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی قزوین با مردم در سامانه 197

دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی استان در اطلاعیه‌ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم روز دوشنبه 29 آذرماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار استان قزوین می‌رساند، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با شهروندان از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 روز دوشنبه 29 آذرماه در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار "مهدی محمودی" فرمانده انتظامی استان، رئیس بازرسی، معاون نیروی انسانی، وظیفه عمومی، پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان قزوین واقع در بلوار شهید باهنر ، جنب دادسرای عمومی و انقلاب ، ساختمان دفتر نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه از کلیه هم استانی‌ها دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 197، با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه یاری کنند.

کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق در تاکستان

رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 19 هزار و 296 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی در بازرسی از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران فرماندهی انتظامی بخش ضیاءآباد در حین گشت زنی در جاده قدیم ابهر – تاکستان و در کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو پژو 405 مظنون وخودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد 19 هزار و 296 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به همراه 57 کارتن شکلات خارجی و 426 عدد کیف دستی زنانه کشف شد.

فراهانی ارزش این کالاهای کشف شده را 150 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس دهند.