تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس+جدول

به نقل از سایت قم فردا،هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایت مدار و انقلابی ایران یکصدا به حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین به پا می خیزند و در راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه و کودک کشی های رژیم اشغال گر قدس سر می دهند.

امسال با توجه به شرایط منطقه و حملات رژیم آل سعود علیه مردم یمن و همچنین جنایت های گروه های تروریستی در سوریه و عراق، روز قدس رنگ و بوی دیگری به خود خواهد گرفت و مردم نه تنها از مردم مظلوم فلسطین بلکه از تمامی ملت های مظلوم در کشورهای یمن،عراق و سوریه نیز به دفاع خواهند پرداخت.

بسیاری از شخصیت های سیاسی و تاثیر گذار با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرده اند که در شرایط امروز جهان و جنایت های وحشیانه تروریست ها در برخی کشورها نیاز است که روز قدس در رمضان امسال هر چه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

 رهبر انقلاب اسلامی

 

به فضل الهی روز جمعه، بار دیگر فریاد یکپارچه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران و دنیای اسلام بلند خواهد شد و امت اسلامی به فریضه مهم دفاع از مظلوم عمل خواهد کرد.

آیت الله مکارم شیرازی

با وجود شرایطی که امروز در جهان اسلام حاکم است، باید راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم تا نسل جوان ما قضیه مسجد الاقصی و اشغال فلسطین را بدانند.

آیت الله سبحانی

مسلمانان باید در آخرین جمعه ماه رمضان‌،‌ در همه نقاط جهان که حضور دارند،‌ تظاهراتی برای حمایت از مردم فلسطین برگزار کنند تا اینکه این حکومت جائر صهیونیست سرجای خود بنشیند و قدس آزاد شود.

آیت الله نوری همدانی

رژیم خون‌آشام و غده سرطانی غاصب باید از صفحه روزگار محو شود، همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در روز قدس با شعارهای کوبنده و قدم‌های استوار به میدان آیند و لرزه بر اندام مستکبران بیندازند.

حسن روحانی،رئیس جمهور

صدای همه ما در روز قدس ، وحدت و حمایت از ملت فلسطین است.

آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

همه آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم شهر اجتهاد و بصیرت قم را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم. به امید آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب.

سردار رمضان شریف،رئیس ستاد انتفاضه و قدس

سرزمین‌های فلسطینی شعله مبارزه خود را گسترش داده و بدون توجه به سخنان اعراب حرکت خود را ادامه می‌دهند.

آیت الله فاضل لنکرانی،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

همه مسلمانان بدانند حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نوعی اعلام برائت از رژیم اشغالگر قدس، مخالفان اسلام و همچنین عمل کردن به دستور قرآن کریم مبنی بر مقابله با کافران، مشرکان و دشمنان قسم خورده اسلام است.

آیت‌الله حسینی بوشهری،عضو مجلس خبرگان رهبری

رژیم صهیونیستی نشان داده که به هیچ حدومرزی قانع نیست/حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلومان خواهد بود

آیت‌الله جوادی‌آملی

روز جهانی قدس تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین نیست، زیرا قدس قداستی به طول و عرض جهان اسلام دارد.

آیت الله عباس کعبی،عضو مجلس خبرگان رهبری

راهپیمایی روز قدس نشان دهنده زنده بودن آرمان فلسطین و آزادسازی قدس است.

آیت الله محمد حسن ممدوحی،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دفاع از آرمان قدس شریف، اولویت نخست جهان اسلام است.

آیت الله اراکی،دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

امیدواریم تمامی ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همت، همدلی و یکپارچگی در روز قدس حضور پیدا کنند.

رضا سیار،فرماندار قم

مشت های گره کرده روزه دار در آخرین جمعه رمضان با محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش اسراییل، بی تردید پیام این مشت ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می رود.

ولی الله بیاتی،رئیس شورای اسلامی شهر قم

با توجه به حساسیت هایی که امروز در منطقه و جهان وجود دارد حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید مهدی صادقی،استاندار قم

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و دفاع از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم

روز جهانی قدس نماد مقاومت، بیداری و ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان اسلام است.