آیت‌الله ممدوحی: بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آزادگذاشتن واردات در سال اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: واردات علیه خود کار کردن است، دولت نباید متناقض عمل کند و این اتفاق مانند کسی است که کاری انجام دهد، ولی با عمل دیگری آن را بیهوده کند.

وی با انتقاد از آزاد گذاشتن واردات در کشور خاطرنشان کرد: آزاد گذاشتن واردات و افزایش قاچاق نتیجه‌اش خلاف آن چیزی است که شعار می‌دهند، نباید کاری کنند که در عمل کارشان منافی با تصمیمی باشد در کلان کشور گرفته‌شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رسانه‌های کشور باید از دولت بخواهند تا هرچه سریع‌تر ارکان اجرایی‌شدن اقتصادمقاومتی را پیاده‌سازی کنند.

وی ادامه داد: نظام‌های رسانه‌ای کشور باید وضعیت مردم را به دولت منعکس کنند تا دولت هم بداند بیکاری و گرانی را باید حل کند تا بیش از این کمر مردم شکسته نشود.

ممدوحی افزایش کیفیت محصولات داخلی را در اجرایی‌شدن هرچه سریع‌تر اقتصاد مقاومتی مهم ارزیابی کرد و گفت: تولیدکنندگان باید بر کیفی‌سازی محصولات اهتمام داشته باشند و با اعتمادسازی در بین مردم آن‌ها را در استفاده از کالاهای داخلی ترغیب کنند.