خطبه خوانی خادمان کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر

آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س)امروز همزمان با آغاز برگزاری جشن های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، استاندار، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر

 

در این آیین به مناسبت 12 بهمن سالروز بازگشت امام خمینی به میهن اسلامی و آغاز جشن های دهه فجر با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همه روزهای دهه فجر پر از حوادث تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی است که یادآوری این لطف ویژه خدا در حق این ملت امری ضروری است.

 

خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر

 

 

آیت الله سید محمد سعیدی، استقبال ملت ایران از امام خمینی در 12 بهمن 57 را در تاریخ بی نظیر دانست و افزود: حضور امام خمینی در بهشت زهرا و قطعه شهدا در بدو ورود به میهن اسلامی قدرشناسی از شهدایی بود که در راه نهضت امت اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی با بیان این که نهضت اسلامی ملت ایران ریشه در خون شهیدان و ایثارگران دارد گفت: این نهضت یک کودتای نظامی نبود و بر اساس تایید و تقویت هیچ ابرقدرتی نبود بلکه همه قدرت ها مخالف نهضت امام و ملت ایران و حامی رژیم پهلوی بودند.

 

 

خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر

 

 

در ایام الله دهه فجر هر شب برنامه سخرانی با حضور حجج اسلام والمسلمین صالحی خوانساری، ظهیری، رفیعی، حسینی قمی و ماندگاری در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود.

نمایشگاه «حرم، امام خمینی(ره) و انقلاب» با همکاری مرکز اسناد آستان مقدس در صحن صاحب الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) در

 این ایام در حال برگزاری است.

 

 

.خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر

 

 

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 57، تا 22 بهمن 57، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

 

خطبه خوانی خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)+تصاویر