تلاش 5 ساعته امدادگران هلال احمر لرستان برای نجات پسر 12 ساله ‌

منطقه لرستان، حسین‎رضا مرادی در تشریح جزییات این خبر تصریح کرد: به‎دنبال سقوط پسر 12 ساله و مجروحیت او در ارتفاعات پیرمار پلدختر تیم امداد و نجات جاده‎ای و کوهستان جمعیت هلال احمر در یک برنامه عملیاتی به منطقه اعزام شدند و توانستند بعد از پشت سر گذاشتن مناطق صعب‎العبور منطقه، فرد مصدوم را نجات و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

وی افزود: این حادثه در ساعت 10:48 دقیقه پیش از ظهر دیروز به جمعیت هلال احمر استان از طریق سامانه 112 اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم امدادی برای نجات فرد مصدوم عازم منطقه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: برای نجات این فرد که اهل اندیمشک استان خوزستان بوده است، تیم‎های امدادی جمعیت هلال احمر بعد از پیمودن 45 کیلومتر راه آسفالته و عبور از 12 کیلومتر راه صعب‎العبور و همچنین 3 کیلومتر پیاده‎روی و گذر از رودخانه بدون پل در مسیر به همراه تجهیزات نجات و کوهستان توانستند فرد مصدوم را نجات دهند.

مرادی اظهار کرد: تیم امدادی جمعیت هلال احمر پلدختر بعد از انجام اقدامات اولیه، این فرد 12 ساله را در اتوبان خرم زال به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.