واژگونی خودروی حامل معلمان ودانش آموزان برتر ازنا+تصاویر

منصوره یاری مدیر هنرستان دخترانه عصمت شهرستان ازنا بود که به همراه تعدادی ازنا از دانش آموزان و معلمین این شهرستان برای شرکت در جلسه دانش آموزان و معلمین برتر لرستان به خرم آباد رفتند و در راه بازگشت خودروی حامل آنها دچار واژگونی شد.

مینی بوس حامل این معلمان و دانش آموزان در راه بازگشت از خرم آباد در ابتدای جاده دورود به سمت ازنا نزدیکی کارخانه صنایع غذایی گهر دچار واژگونی شده و خانم یاری در دم جان خود را از دست می دهند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ازنا در گفتگو با ازناخبر در این باره گفت: در این مینی بوس که تعداد دیگری از دانش آموزان و معلمین اداره آموزش و پرورش شهرستان ازنا حضور داشتند متاسفانه خانم یاری در دم فوت کردند و خانم طیبه مرادی از معلمین مدرسه علوی ازنا بعد از اعزام به بیمارستان بروجرد اکنون در کما است.
ابوالقاسم نوروزی افزود: خانم توران امانی از معلمین مدیر دبستان شاهد ازنا نیز به بیمارستان بروجرد اعزام شد و به حمداله بعد از تماس متوجه شدیم حال عمومی وی خوب است.
وی به دیگر مصدومان این حادثه اشاره کرد و گفت: آقای شمس اله شریفی معاونت پرورشی اداره نیز که جزو مسافران بود صبح امروز بعد از انجام معاینات مرخص شدند و به حمداله حال عمومی شان خوب است و چند نفر دیگر در بخش عمومی بیمارستان دورود بستری هستند.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که در این مینی بوس بودند نیز حال عمومی شان خوب است و خیلی مشکل خاصی ندارند.
وی افزود: وقتی با شاهدین حادثه سخن می گفتیم آنها گفتند سرعت مینی بوس مناسب بوده و به علت لغزندگی جاده و جمع شدن آب در وسط جاده باعث این واژگونی و حادثه تلخ شده است.
خانم منصوره یاری فوق لیسانس زیست شناسی متولد 1360 در شهر خرم آباد است، وی فرزند شهید یاری از رزمندگان غیور دفاع مقدس استان لرستان است.
یاری مدیر هنرستان دخترانه عصمت و از معلمان به نام و فعال شهرستان ازنا بود، منصوره یاری مدت ها به عنوان فعال فرهنگی به همراه دانش آموزان و برخی معلمین برنامه سرکشی از خانواده شهدا را دنبال و از آنها دلجویی می کرد.
به دلیل لغزندگی و اخطارهای سازمان هواشناسی در خصوص آب گرفتگی و بارندگی فراوان در لرستان به نظر می رسد این جلسه یا همایش باید در زمان دیگری برگزار می شد.
واژگونی خودروی حامل معلمان ودانش آموزان برتر ازنا
  
واژگونی خودروی حامل معلمان ودانش آموزان برتر ازنا
 
واژگونی خودروی حامل معلمان ودانش آموزان برتر ازنا
 
 
ازناخبر این ضایعه اسفناک را به همسر و خانواده ایشان همچنین فرهنگیان شهرستان ازنا تسلیت میگوید.