کشتی گیر نوجوان پلدختری بر قله آسیا ایستاد

سید محسن موسوی مربی کشتی گیر پلدختری در گفتگو با خبرنگار  بیان روز اظهار داشت:محمد محرابی از کشتی گیرهای فرنگی کار نوجوان لرستانی که با شکست رقبای خود توانست با کسب نشان طلا، مقام اول را کسب کند.

وی با بیان اینکه محرابی در این دوره از مسابقات آسیایی در وزن 46کیلوگرم به رقابت پرداخته عنوان کرد:محرابی با توجه به تمرین های خوبی که داشت امروز در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با شکست دادن حریفان خود بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تصریح کرد:این مسابقات امروز پنج شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهرتایچونگ کشور چین تایپه در دو رشته فرنگی وآزاد برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه محمد محرابی نماینده لرستانی تیم کشتی فرنگی در این دوره از مسابقات در دور اول استراحت داشت تصریح کرد:در دور دوم توانست با شکست کشتی گیرانی از تایوانی به نام جویی یانگ کایو با نتیجه 8بر صفر مقتدرانه این کشتی گیر را شکست دهد.

وی ادامه داد:محرابی در دور سوم با شکست دادن کشتی گیری به نام زیلونگ سیونگ از کشور میزبان با نتیجه 10بر3به فینال راه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: در فینال این مسابقات در وزن 45کیلوگرم ،محرابی توانست کشتی گیر توانمند ژاپنی را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.