ظرفیت‌های گردشگری شهرستان پلدختر توسط خبرنگاران معرفی شود

نورالدین درمنان شامگاه سه‌شنبه  مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهارداشت: ویژگی‌های خبرنگار موفق خداترسی، حق محوری و حق‌گویی است که این شاخصه‌ها سبب می‌شود مطالب به‌درستی منتشر شود.

وی بابیان این‌که شکایت و تخریب رسانه از سوی مدیران  درست و پذیرفته نیست و نباید انتقاد در مدیران تأثیر منفی داشته باشد، افزود: مدیران

باید ظرفیت‌های خود را بالا ببرند و از نقد نقادان دلگیر نشوند و چنانچه نقدی مطرح می‌شود اگر مدیری جوابیه‌ای دارد به‌صورت مکتوب به رسانه‌ها ارائه کند  و از رسانه شکایت نکند.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: از طرفی هم خبرنگاران نیز باید فعالیت و عملکرد خوب مدیران را برای امیدواری جامعه بیان کنند زیرا این جایگاه مدیران متعلق به مردم و مسئولان خدمتگزار هستند.

وی خبرنگاری را کار بسیار سختی دانست و بیان کرد: خبرنگاران در جامعه پرچم‌داران توسعه همه‌جانبه هستند که مدیران و مسئولان باید در ارتباط نزدیک با آنان باشند و با این قشر تعامل داشته باشند زیرا خبرنگاران چراغ هدایت تمدن بشری در تاریکی‌ها هستند.

درمنان گفت: وزن و ارزش ما در افکار عمومی مشخص می‌شود و میزان حرمتی که جامعه برای ما قائل است به میزان ارزیابی کار ما بستگی دارد.

وی تصریح کرد: همه ما لازم و ملزم و مکمل یکدیگر و دارای یک هدف و رقیب نیستیم که باید  مملکت را به سمت سرافرازی، توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: امام‌جمعه پلدختر شخصیتی شجاع، توانمند، شایسته و محور وحدت و انسجام در شهرستان است که باید در کنار این ظرفیت مسئولان مردم نیز با وحدت و برادری شهرستان را به سمت آبادانی و رونق ببرند.

درمنان دولت تدبیر و امید را دولتی مردمی و برآورده از متن و بطن نظام دانست و اظهارداشت: انسجام، وحدت و برادری حول محورهای نظام و ارزش‌های انقلاب اساس کار ما است زیرا فاصله، شکاف، نفاق و تفرقه مانع پیشرفت و رونق و آبادانی می‌شود.

وی بابیان این‌که با سیاه نمایی مخالف ولی با نقد موافق هستم، افزود: خبرنگاران آینه تمام نمای جامعه هستند که باید از نشر مطالب غیر سازنده دوری کنند.

فرماندار پلدختر  عنوان کرد: سیاه نمایی و حاشیه‌سازی برای جامعه مفید نبوده و به‌جای آن باید فضای نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که استاندار محور پلدختر - خرم‌آباد را به‌عنوان محور نمونه گردشگری انتخاب کرده و خبرنگاران شهرستان جهت جذب سرمایه‌گذار ظرفیت‌ها و جذابیت‌های پلدختر را که دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری خواهد داشت معرفی کنند.

درمنان به اهتمام استاندار لرستان بر حمایت از خبرنگاران اشاره و بیان کرد: استاندار لرستان بر حمایت از رسانه اهتمام ورزیده و دستور داده که مسئولان برای اصحاب رسانه محدودیت و مانع ایجاد نکنند و از آن‌ها شکایت نکنند.

وی از عملکرد روسای دانشگاه‌های پلدختر انتقاد و عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل در جهت اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان باید مشخص شود که روسای دانشگاه‌ها در این زمینه چه نقش مثبتی داشته‌اند.

فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه محورهای فعالیت فرهنگی شهرستان محسوب می‌شوند که باید در جهت توسعه و پیشرفت تلاش کنند.

فریدون کریمی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر اظهار داشت: فعالیت فضای مجازی باید ساماندهی و نظارت شود و استفاده از آن به‌صورت بهینه آموزش داده شود که رسانه‌ها می‌توانند در این رابطه مفید واقع شوند.