تکمیل شدن دهکده المپیک لرستان نیازمند مصوبه دولت است

هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در رابطه با مهمترین دستاوردهای سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان لرستان اظهار داشت: توقع نداریم تمام مشکلات را با پول دولتی حل کنیم اما راهکارهایی وجود دارد که بخش خصوصی را به کمک پروژه‌ها بیاوریم.

وی با بیان اینکه برخی تعهدات سفر وزیر ورزش و جوانان را معاون وی قرار است پیگیری کند افزود: تفاهم‌نامه‌ای در زمینه اختصاص دو میلیون مترمربع به فضاهای روباز تنظیم کردیم که قرار شد آنها تعهدات خود را انجام دهند.

استاندار لرستان ضمن بیان اینکه مقرر شده که بحث ماده 27 به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد تا انجام شود عنوان کرد: موضوع مورد بحث دیگر مشارکت در ساخت مجموعه سالن ورزشی فلک‌الدین بود که قرار شد 500 میلیون تومان کمک کنند.

بازوند به وضعیت تیم خیبر خرم‌آباد و انصراف این تیم از لیگ دسته اول کشور به دلیل مشکلات مالی اشاره و بیان کرد: موضوع دیگر در رابطه با تیم خیبر است که قرار شد کمک‌هایی را ما انجام دهیم و آنها هم مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: دهکده المپیک  یکی از پروژه‌ ‌های خیلی قدیمی است و پروژه‌ای بسیار تأثیرگذار در توسعه ورزش استان هم است و راهکار چگونگی به اتمام رساندن 23 پروژه از آن را با هم مذاکره کردیم که نیازمند مصوبه‌ای از دولت است که ایشان قول دادند که آن مصوبه را پیگیری کنند تا حل شود.