دولت تدبیر 370میلیارد تومان در حوزه برق لرستان هزینه کرده است

حمید چیت‎چیان وزیر نیرو در مراسم افتتاح پست 230 کیلو ولت برق شهید رحمتی پلدختر اظهار داشت:وزارت نیرو در حوزه برق چه در قسمت توزیع و چه در قسمت انتقال سرمایه گذاری خوبی کرده است.

وی با اشاره به کارهای ارزشمند وزارت نیرو در حوزه برق لرستان بیان کرد:در دولت تدبیر  وامید 11طرح انتقال برق با اعتباری بالغ بر 76میلیارد تومان اجرایی شده است.

وزیر نیرو ادامه داد:در این سفر دو روزه به لرستان،دو پست 230کیلوولت شهرستان های بروجرد و کوهدشت با هزینه اعتباری بالغ بر 118میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به اهداف اجرایی شدن این پروژه پست برق230کیلوولت پلدختر تصریح کرد:ابتدا مشکل افت ولتاژ برق شهروندان پلدختری رفع می شود، زیرا در گذشته برق این شهرستان از پست63کیلوولت تامین می شد ولی حالا از پست 230کیلوولت تامین می شود که این گام بلند وزارت نیرو در خدمات رسانی به مردم این منطقه است.

چیت چیان افتتاح پست برق پلدختر را زمینه ساز مهمی برای سرمایه گذاری اقتصادی در شهرستان دانست و گفت: در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید در بخش توزیع برق 370 میلیارد تومان در استان لرستان هزینه شده است که این افتتاحیه ها واقدامات و برنامه هایی که وزارت نیرو در استان دارد باعث رونق اقتصادی،اشتغالزایی و سرمایه گذاری می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  فردا کار کلنگ زنی نیروگاه 890مگاواتی برق در خرم آباد آغاز می شود یادآورشد: این طرح با حدود 2هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری باعث رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در استان می شود.

وی یادآورشد:امیدواریم با فعال کردن بخش های برقی سد رودبار وارد میدان کردن آنها شاهد تحول عظیمی در حوزه برق لرستان باشیم.