هیچ‌ یک از مدارس استان لرستان فردا تعطیل نیست‌

با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان لرستان اظهار داشت: فردا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه هیچ‌یک از مدارس استان لرستان تعطیل نیست و مدارس به‌طورمعمول فعالیت خود را همچون گذشته و بدون تأخیر رأس ساعت 8 صبح آغاز می‌کنند و تاکنون نیز هیچ یکی از فرمانداران شهرهای استان لرستان برای تعطیلی مدارس شهرهای خود درخواستی نداده‌اند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی تمامی محورهای مواصلاتی اصلی استان لرستان افزود: در حال حاضر هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی در استان رستان مسدود نبوده و تردد در تمامی محورها به‌رغم لغزندگی جاده با نصب تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بیان کرد: تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر با شرایط جوی حاکم بر منطقه و آب شدن برف‌ها انسداد در بسیاری از محورهای روستایی رفع شده است.

به گزارش تسنیم، با آغاز فعالیت سامانه بارشی پرفشار از روز جمعه هفته گذشته در این استان بارش‌ها به‌صورت برف ادامه داشته که به دلیل شدت بارش‌ها برخی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان لرستان در مقاطعی مسدود شد و با تلاش نیروهای راهداری و استانداری لرستان محورهای اصلی بازگشایی شده است.

بارش‌های سه روز گذشته در استان لرستان برخی مدارس شهرستان های استان را به دلیل شدت بارش‌ها و برودت هوا به تعطیلی کشاند که امروز نیز مدارس با یک ساعت تأخیر آغاز به کار کردند.