نوشهر نیازمند پارکینگ طبقاتی

علی شادمان امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نوشهر با اشاره به تغییر نگاه در سال 95 در راستای تحقق شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: هر چه به سطح اجرایی تر برسیم محقق شدن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نزدیک تر است.

 

وی افزود: با شروع سال جدید شما مدیران دستگاهها با تلاش و زحماتی که می کشید باید نگاهی جدید متناسب با شعار سال داشته باشید .

 

فرماندار نوشهر با بیان اینکه به صورت عینی با مشکلاتی در شهرستان مواجه هستیم تصریح کرد:کمربندی نوشهر و محور رویان به نوشهر دارای مشکلاتی است که با مدیر کل راه و شهرسازی در جهت رفع مشکلات آن از جمله روشنایی مسیر و اتمام زیر گذر مکاتبات و صحبت های زیادی شد و وی دستور پیگیری را به صورت جدی داد.

 

شادمان با اشاره به ناتمام ماندن پارکینگ طبقاتی نوشهر گفت: یکی از نیازهای اساسی شهر توریستی نوشهر که به عنوان پایتخت گردشگری مطرح می باشد پارکینگ طبقاتی است که باید در این خصوص در جهت اتمام نهایی آن تسریع شود.

 

وی با تاکید بر اینکه نوشهر قابلیت های زیادی در گردشگری دارد خاطر نشان کرد: در ایام نوروز تعداد یکی میلیون و 540 هزار نفر در این شهرستان اقامت شب داشتند که رتبه اول را از این نظر کسب کرد.

 

فرماندار نوشهر ادامه داد: در جهت تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی، همه مدیران دستگاهها می توانند راهگشا باشند.

 

شادمان خاطر نشان کرد: با توجه به آمادگی و درخواست تعدادی از سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در شهرستان، دستگاهها باید در این زمینه راههای سرمایه گذاری را باز کنند.

 

به گزارش ایسنا، در این جلسه اعتبار نامه قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت از سوی فرماندار نوشهر به وی اعطا شد.