میوه قاچاق در ایام نوروز در بابلسر نداشتیم

علی اصغری در جلسه شورای اداری بابلسر که در مجتمع بانک مسکن دریاکنار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به طرح نظارتی در ایام نوروز، شرایط بازار در این ایام متعادل‌تر بوده و در مجموع تخلفات کمتری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

 

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ ارزاق در ایام نوروز نداشتیم، افزود: در یک ماه طرح نظارتی، 25 مورد گزارش ستاد خبری داشتیم که کمتر از 15 دقیقه به گزارش‌ها پاسخ داده شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر با اعلام اینکه آرد کافی که مهم‌ترین مقوله شهروندان و مسافران در شهرستان بود وجود داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی شهرستان‌ها در روزهای اول عید با تعطیلی نانوایی‌ها روبه‌رو بودند، در این شهرستان مشکلی نداشتیم و نان باکیفیت به مسافران عرضه شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به گشت‌های مشترکی که با دستگاه‌های اجرایی و تعزیرات حکومتی از جمله جهاد کشاورزی داشتیم، کالای قاچاق و از جمله میوه قاچاق در شهرستان نداشتیم.

 

اصغری اضافه کرد: با توجه به توریستی بودن بابلسر باید بازار مهمان‌نواز و مهمان‌پذیری را در شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم گردشگر و مسافران بیشتری را جذب کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام طرح نظارتی نوروز 75 مورد پرونده صنفی برای واحدهای متخلف تشکیل شده است، گفت: در این مدت حدود 15 درصد نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تخلفات بودیم.