پسر بچه 6 ساله، قربانی سودجویی پدر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از ساکنان محلات مختلف رامسر در خصوص قاچاق موادمخدر توسط یک فرد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عزیزالله قربانی با بیان اینکه قاچاقچی مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی، شناسایی شد گفت: این فرد از مدت‌ها پیش، مواد مخدر را از تهران به رامسر حمل و در مناطق اطراف توزیع می‌کرد.

وی افزود: پلیس این مرد جوان را هنگامی که سوار بر خودروی خود به انتظار مشتری بود شناسایی و دستگیر می کند اما بعد از جستجوی دقیق و بازرسی از خودرو هیچ مواد مخدری به دست نیامد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: نیروهای پلیس که اطمینان داشتند این مرد همان قاچاق چی مورد نظر است ، خیابان‌های اطراف محل توقف او را جستجو کردند و سرانجام به پسربچه‌ای با کوله پشتی‌ای بر دوش که چند صدمتر دورتر از مکان بازداشت مرد قاچاقچی ایستاده بود مظنون شدند.

سرهنگ عزیزالله قربانی افزود: ماموران در بازرسی‌ از کوله پشتی این پسر بچه 6 ساله دو کیلو و 500 گرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی گفت: این قاچاقچی برای اینکه در صورت مواجه شدن با ماموران نیروی انتظامی ردی از خود بر جای نگذارد، پسر بچه خردسال خود را به‌عنوان حمل‌کننده مواد افیونی مورد استفاده قرار می‌داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: این قاچاقچی دستگیر و پسر بچه 6 ساله آزاد شد.