اعلام 3 روز عزای عمومی در عباس‌آباد

به نقل از بلاغ، سیدابراهیم هاشمی فرماندار عباس‌آباد طی گفت‌وگویی با تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده در سانحه واژگونی اتوبوس در محور کندوان و مرگ 16 نفر، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده آئین تشییع پیکرهای این افراد به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود که زمان آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی، نصب پارچه‌های عزا در معابر عمومی، سیاهپوش کردن بازار، اتخاذ تدابیر ترافیکی تشییع متوفیان و لغو تمام برنامه‌های هنری، فرهنگی و کنسرت‌ها را در شهرستان از مدیران خواستار شد.

 

فرماندار عباس‌آباد تصریح کرد: شهرستان عباس‌آباد در غم از دست دادن شماری از همشهریان و عزیزان جامه سیاه به تن کرده و از فردا یک‌شنبه سوم مردادماه به مدت سه روز جهت همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثه غمناک عمومی اعلام می‌شود.

 

هاشمی از اعزام تیم ویژه به منظور شناسایی و هماهنگی به محل حادثه خبر داد و گفت: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر این تیم با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام خمینی(ره) استان البرز هماهنگی و ساماندهی مجروحان حادثه را برعهده دارد.