زمان بندی محدودیت های ترافیکی جاده های شمال تا شهریور

تردد خودروها به دلیل انجام عملیات کارگاهی و شرایط فیزیکی راه ها تا پایان شهریور ماه در سه محور اصلی ارتباطی پایتخت به مازندران به این شرح است.

**محور فیروزکوه‌ تا ۱۷ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل پل شلمبه تا پل دلیچاهی، از کیلومتر صفر تا ۴۴ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

**محور هراز تا ۱۷ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل گالری امامزاده هاشم تا رودهن، از کیلومتر صفر تا ۲۰ تردد همزمان با اجرای عملیات‌ با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

**محور چالوس تا ۲۰ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ هر هفته‌ به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات ‌لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل‌ تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کیلومتر صفر تا ۷۲ تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.