مخالفت با انجام فعل حرام در کنسرت ها

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور عصر امروز در پانزدهمین سالگرد علامه ایازی و دو فرزند برومندشان و یادواره 108 طلبه و روحانی حوزه علمیه رستمکلا گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم و اعتقاد داریم همچنان که عزاداری وجود دارد، شادی در جامعه نیز باید باشد اما برای شادکردن افراد نباید جامعه اسلامی وارد فعل حرام شود.

وی با بیان اینکه در نظام دینی، نمی توان مدعی اسلام شد اما در کنار آن، زمینه گناه را فراهم کرد، افزود: نظام و انقلاب خون‌های بسیار داده و جوانان فراوانی فدا شدند و نمی توان برای یک شادی، این ارزش‌ها را نادیده گرفت و زمینه گناه را برای افراد فراهم کرد.

دادستان کشور گفت: اسراییل و آمریکا دشمن مهم ما هستند و دوستی با ایادی کفر هیچ گاه در دستور کار نبوده است چراکه آنان به فکر از بین بردن نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری با بیان اینکه ملت ما باید با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر ارزش های این انقلاب، اسلام را به جهان صادر کنند، افزود: فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهمی است که دشمن در پی ضربه زدن به آن است و باید با هوشیاری بیشتری نسبت به این مسائل وارد شد تا دشمن بر ما مسلط نشود.

وی گفت: مسئولیت قلم علما از خون بیشتر است چرا که علمای دینی با هدایت گری خود، جامعه را به سمت نور و روشنایی هدایت کرده و می‌توانند با قلم و بیان خود صدها شهید تقدیم جامعه اسلامی کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به وجود 108 طلبه و روحانی شهید در حوزه علیمه رستمکلا گفت: وجود این شهدا بیانگر هدایت‌گری‌های علامه ایازی در این حوزه علمیه بود.

منتظری گفت: روحانیون و طلایه‌داران اسلام و ولایت باید حواسمان باشد که اثر گفتار و رفتار در زندگی مردم تاثیرگذار است و باید براساس آنچه می‌گوییم عمل کنیم.

وی افزود: تبیین معارف دین در جامعه بسیار مهم است و اکنون که به برکت خون شهدا و امام حسین(ع) اسلام، جهانی شده ‌و جهان به عظمت اسلام و خون سیدالشهدا(ع) پی برده است باید بیش از پیش در این آگاهی بخشی تلاش شود.