برخورد خودرو به عزاداران حسینی و زخمی شدن 16 نفر
زکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه ساعت 22:53 دیشب خبر این حادثه در جاده نظامی قائمشهر منطقه دیز آباد، به مرکز ارتباطات اورژانس 115مازندران اعلام شد، گفت: 4 دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام شد.

 

وی با تاکید بر اینکه حادثه دیدگان 16 تن و همگی آقا بودند، افزود: جوان ترین آنها 3 کودک خردسال زیر 10 سال و مسن ترین حادثه دیدگان 40 ساله بودند.

 

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 14 تن از حادثه دیدگان با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان رازی و 2 تن به بیمارستان ولیعصر قائمشهر منتقل شدند.

 

اشکپور با اعلام اینکه بر اساس آخرین گزارش یکی از مصدومان از بیمارستان رازی مرخص شد، افزود:11 تن در بخشهای جراحی و ارتوپدی و یک تن در بخش icu بیمارستان رازی بستری شدند.

 

وی گفت: یک کودک 11 ساله نیز به دلیل ضربه سر و نیاز به درمانهای تخصصی به بیمارستان امام خمینی ساری و از آنجا به بیمارستان بوعلی ساری منتقل شد.

 

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه در حال حاضر موردی از جان باختن مصدومی گزارش نشده است، گفت:شایسته است ،در هنگام دسته روی در این شبها ،افرادی با در دست داشتن چراغ و فلاشر در انتها و ابتدای صفوف دسته ها برای آگاهی خودروهای عبوری اقدام کنند.