نوبخت قول پیگیری خرید تضمینی ۶۰ هزار تن مرکبات مازندران را داد

حسین نیازآذری پس از جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان با سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: پیگیری مسائل کلان استان، طرح مشکلات اعتباری پروژه‌های نیمه تمام، چگونگی تخصیص اعتبار پروژه‌های توازن منطقه ای، بررسی روند تخصیص اعتبار خسارات طوفان اخیر و برنامه ششم توسعه ازمباحث این نشست بود.

وی از انتقاد صریح نمایندگان از عدم تخصیص اعتبارات سفر سال گذشته دولت به مازندران خبر داد و افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داد تا پایان آبان ماه تخصیص اجرایی خواهد شد.

به گفته عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران، مسئله خرید تضمینی 60 هزارتن مرکبات مازندران از دیگر موضوعات مهم این نشست بود که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه پیگیری‌های لازم را در دولت داشته باشد.

وی بیان کرد: نوبخت سخنگوی دولت در این نشست با تاکید بر پیگیری مسائل استان مازندران از انسجام مجمع نمایندگان استان و تعامل با دولت تقدیر کرد و گفت: به زودی به مازندران سفر خواهد کرد و از نزدیک روند اجرای مصوبات دولت و طرح‌های عمرانی ارزیابی می‌کند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: بخشی ازطلب پیمانکاران و اعتبارات طرح‌های عمرانی از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد در ادامه نیز از این محل طرح‌های عمرانی شتاب مضاعف خواهد شد.