همایش مدافعان حرم در فریدونکنار برگزار می‌شود

مصطفی آزادی‌کناری صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج این شهرستان، اظهار کرد: جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج در حوزه مقاومت بسیج شهری محمد رسول‌الله (ص) فریدونکنار برگزار شده است.

وی با گرامی‌داشت 26 آبان سالروز عملیات فتح سوسنگرد، افزود: هفته بسیج با یاد امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیح محمد رسول الله(ص) فریدونکنار عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج از یکشنبه 30 آبان همزمان با اربعین حسینی با حضور پرشور بسیجیان در فریدونکنار آغاز می‌شود.

آزادی‌کناری با بیان اینکه بیش از 50 عنوان برنامه در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج فریدونکنار برگزار می‌شود، تصریح کرد: نهضت روشنگری، نشست فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های هفته بسیج در حوزه مقاومت بسیج محمد رسوالله (ص) این شهرستان است.

وی از دیدار فرماندهان و شورای فرماندهی حوزه با نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی، جلسه هیأت منتظران موعود، عاشقان ولایت و فراخوانی گردان 201 بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیح محمد رسول الله(ص) فریدونکنار با اشاره به افتتاح ساختمان پایگاه‌های بسیج در این هفته، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای جهادی، تورهای ایست بازرسی، گشت شبانه محلات و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد از برنامه‌های هفته بسیج در فریدونکنار است.

آزادی‌کناری با بیان اینکه برای تجلیل از نخبگان بسیجی در ستاد هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج شهری محمد رسول‌الله (ص) برنامه‌ریزی شده است، گفت: مسابقه کتابخوانی و تجمع بزرگ بسیجیان در همایش مدافعان حرم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مقابل مصلی قدس فریدونکنار با حضور عموم مردم و بسیجیان برگزار می‌شود.