سارق میلیاردی در ساری دستگیر شد‌

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از دفتر یک روزنامه محلی و واحد صنفی عرضه محصولات بدلیجات در شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با حضور در صحنه وقوع سرقت دریافتند، سارق یا سارقان با دستبرد به این واحد تجاری، مقدار تقریبی یک میلیارد ریال اموال این واحد صنفی و دفتر نشریه را به سرقت بردند.

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری عوامل نزاع و درگیری روز گذشته خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی گفت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری بین تعدادی افراد که مخل نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان شدند بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر، تصریح کرد: در این درگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی به دلیل اختلافات شخصی قبلی دو نفر با تخریب اموال عمومی طی یک درگیری و زدو خورد موجب ایجاد ناامنی در این شهرستان شدند.

مرگ مرد 47 ساله بهشهری به علت واژگونی قایق در آب بندان

بر اثر واژگونی قایق در داخل آبندانی در بهشهر، مرد 47 ساله ای غرق و جان خود را از دست داد.

پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110شهرستان بهشهر، مبنی بر مرگ مردی در آبندان واقع در منطقه"زاغمرز"، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی به نام "سید محمد – ر" 47 ساله که برای تنظیم هواکشی آب بندان با قایق موتوری به داخل آب رفته بود، قایق وی واژگون شد.