واگذاری ۱۵۰ واحد مسکن محرومان مازندران در گلوگاه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، عصر دوشنبه در آیین بهره برداری و افتتاح ۳۵ واحد مسکونی محرومان گلوگاه با اشاره به ساخت خانه های محرومان در استان مازندران اظهار کرد: ظرفیت بسیج سازندگی در کنار کمیته امداد، ظرفیتی مناسب برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش این نهاد است که باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف کمیته امداد که خدمت به محرومان ونیازمندان است، بهره ببریم.

رضا نوروزی جعفری افزود:‌ کمیته امداد به عنوان یکی از بازوان نظام، همواره سعی کرده تا ضمن تحت پوشش قرار دادن نیازمندان، زمینه های توانمندسازی آنها را نیز فراهم سازد و در این راستا ساخت خانه محرومان یکی از نیازهای مهم در این بخش بوده است که خوشبختانه تا با تمام توان در این مسیر در حرکت هستیم.

وی گفت:‌ کمیته امداد در همه زمینه ها توجه جدی به قشر محروم و نیازمند جامعه دارد و توانمندسازی آنان را در حوزه های مختلف اشتغال، مسکن روستایی، جهیزیه، درمان، تحصیل و.. دنبال می کند و ضرورت دارد که از حضور و مشارکت خیران و همه افرادی که از تمکن مالی و توانمندی برخوردارند؛ در این راستا استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه در سال جاری براساس اولویت سنجی ساخت ۱۲۹ واحد مسکن محرومان در مازندران در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: این تعداد با کمک خیران استان به ۱۶۰ واحد رسید و اکنون هم تلاش داریم تا با کمک خیران خارج از استان این آمار را به ۱۸۰ واحد مسکن محرومان برسانیم.

نوروزی جعفری افزود: تلاش شده است که این مسکن محرومان تا پایان سال به اتمام برسد و برای اوایل سال آینده، واحدهای مذکور به افراد واگذار شود.

وی گفت: توانمند سازی مددجویان، یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد است که در عرصه توانمندسازی با استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاههای اجرایی، زمینه خودکفایی مددجویان فراهم شده است.