حرکت در مسیر شرع و قانون برای برقراری امنیت

وزیر اطلاعات در همایش ائمه جمعه مازندران گفت : وزارت اطلاعات خدمت به امنیت جامعه را همواره با حرکت در مسیر احکام شرعی دنبال می کند.

وی دخالت به موقع وزارت اطلاعات در بازگشت هزاران میلیارد تومان فرار مالیاتی به خزانه دولت و برخورد قاطعانه با انواع فسادهای اقتصادی بزرگ را از جمله عملکردهای مناسب این ورزات عنوان کرد و گفت : امروز عمده امنیت نظام با هزینه و حاشیه کم در نظام جمهوری اسلامی حل می شود چرا که با تشکیلات اطلاعاتی ایران ، کار ورزیده و پخته شده است.

حجت الاسلام سید محمود علوی همچنین وجود علما و شعرای بزرگ استان مازندران و درخشش تاریخی این استان در طول تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را نیز مثال زدنی عنوان کرد.

 

ائمه جمعه مازندران نیز در پایان سومین گردهمایی امسال در بیانیه ای خواستار توجه به مشکلات زیرساختی استان شدند.

در این بیانیه  آمده است: انتظار می رود نمایندگان دولت در استان نسبت به رفع مشکلات به صورت زیربنایی اقدام عاجل صورت دهند تا شاهد مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم دیار علویان نباشیم.

ائمه جمعه مازندران در این بیانیه به سرمای شدید و یخبندان اوایل آذرماه که منجر به خسارت سنگین در حوزه کشاورزی به ویژه مرکبات شد اشاره کردند و خواستار اقدام فوری دولت برای پرداخت خسارات باغداران شدند.

در ادامه این بیانیه به موضوع هفته وحدت اشاره شده است و ائمه جمعه مازندران بر لزوم وحدت مذاهب، فرقه ها و اقوام امت بزرگ اسلامی تاکید کردند.

ائمه جمعه مازندران در این بیانیه به موضوع مجاهدت و ایستادگی شهدا و رزمندگان در جبهه های سوریه و عراق اشاره و بیان کردند: با وجود جوانان غیرتمند و مومن مسلمان، هر دستی که قصد هتک حرمت ساحت مقدس حرم های اهل بیت ( ع) را داشته باشد، قطع می شود.

ائمه جمعه مازندران از تلاش های شبانه روزی حافظان حریم امنیت نظام اسلامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان ( عج) قدردانی کردند و گفتند: انشاء الله این سربازان قوی تر، با صلابت تر و هوشیارتر و با رصد اقدامات دشمنان نظام اسلامی و با اتکا به امدادهای خاص الهی ، همچنان حافظ امنیت در میهن عزیز اسلامی باشند.