سران فتنه به دنبال ایجاد مجمعی برای سرکوب نظام در کشور
بودند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی دشتی امروز در مراسم حماسه نهم دی در محمودآباد با اشاره به اینکه 9 دی به معنای حقیقی کلمه است، اظهار داشت: ملت ایران با ایستادن در مقابل دشمن در این روز عظمت خود را نشان دادند.

وی افزود: در این امتحان انسان‌های پاک و ناپاک جدا شده و خلق مسلمان پیش آمدند و یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت در انقلاب به وجود آورده و از رهبر و نظام دفاع کردند.

دشتی بیان کرد: دشمن با جنگ سخت شروع کرد مانند فاجعه طبس که یک به یک ما را کشتند که امام فرمودند هر چه قدر بیشتر تلاش کنند انقلاب قوی تر می‌شود و نمونه بارز آن جنگ هشت سال دفاع مقدس با عراق است که پیروزمندانه جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد: این فتنه با عرصه انتخابات برنامه‌ریزی شده و هدف نظام بود. تنها فتنه‌ای که دستگاه‌های امنیتی و اقتصادی و تبلیغاتی همه کشورها به پای کار آمدند و فکر کردند یقینا نظام را از بین می‌برند و حتی به فکر نام جدید برای نظام ما بودند.

دشتی با بیان اینکه دشمن در این طرح مجمعی متشکل از مخالفان رهبری و نظام تشکیل دادند، افزود: این مجمع برای سرکوب رهبری و نظام تمام تلاش خود را کردند و گروهی بودند طرح‌ها را برای نابودی نظام برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 حادثه کوچکی نیست، بیان کرد: ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شدند و بر دهان مخالفان کوبیدند.

دشتی با بیان اینکه مردم در مقابله با فتنه به پا خواستند و حادثه‌ای عظیم برپا کردند، گفت: نهم دی در کشور، مشت محکمی به دهان فتنه گران وارد کرده و این حرکت مردم یک حرکت خودجوش بوده و نشانه این است که ملت ما آگاه و هوشیار هستند.