نقاره‌های حرم رضوی عید را بشارت می‌دهند

عرشیان هم آمده‌اند چرا که عید سعید فطر ، روز تجلی فطرت و جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار و لحظه ای است که انسان به فطرت پاک خود باز می‌گردد و به شکرانه این بازگشت به ستایش باری تعالی زائران در حریم رضوی به جشن و سرور می‌پردازند.

از مشهدمقدس،ای امام رئوفم...باز هم مثل روزهای کودکی دوست دارم آرام صدایت کنم کاش تو هم مرا صدا کنی،‌ همان لحظه ای  که چشم به گنبد طلایی ات می‌دوزم کاش تو هم گوشه چشمی به من بیندازی.

خدا را شکر می‌کنم  که در این عید بندگی و عبودیت،دوباره پنجره دلم به سمت آستان قدسی تو باز شده است و چه عاشقانه امشب دوباره در هوای مهربانی تو نفس می‌کشم.

یا امام رئوف...عید فطر از راه رسیده و باز امشب فرشتگان رحمت گروه گروه به سمت حریم قدسی شما به پرواز درآمده اند و در این شب عزیز خوشا آن چشمی که با دیدن گنبد تو روشن می‌شود و خوشا آن دلی که تمنایش به لطف تو مستجاب می شود. ای بارقه امید... 

نقاره‌های حرم رضوی عید را بشارت می‌دهند

ای امام مهربانم، ما بندگان گناهکار و دل شکسته ای هستیم که جز حرمت ملجئی برای درماندگی خود نیافتیم. ما را دور مران از در و راهمان بده...

آستان با صفا و معطر رضوی چراغانی شده، بوی عود، عنبر و گلاب همه صحن‌‎ها و رواق‌‌های این آستان مقدس را فراگرفته است و هزاران زائر و مجاور که جمعی از آنان همزمان با آخرین افطار خود را دراین بارگاه قدسی ،به شکرانه این عید بزرگ، نماز شکر به جای می آورند و جشن می‌گیرند. 

رضا جان... امشب همه آمده ایم تا در این عید به ملتمسانه ترین شکل، ضریحت را در آغوش بگیریم ،چشمانمان را دخیل پنجره فولادت کنیم و تمام تمناهای دل بی قرار مان را قربانی درگاهت سازیم. امشب در این آستان قدسی تنها گوشه نگاهی از تو را می‌خواهیم ای غریب الغربا....نگاهی بینداز به تک تک زائرانت که اینگونه غریب درگاهت هستیم...

تک تک زائرانت با دلی سرشار از عشق و ارادت برای عرض تبریک به محضر مولایشان حضرت رضا(ع) مشرف شده اند تا از چشمه جوشان معرفت رضوی سیراب شوند.

نوای نقاره‌‌خانه  بارگاه منور  رضوی فرا رسیدن این  عید فرخنده را بشارت می‌دهد،زائران همچون کبوترانی در حریم رضوی بال و پر می‌زنند و با نوای ملکوتی رضا رضا با نقاره‌های عاشقی همراه می‌شوند. 

امشب عرشیان هم آمده اند چرا که عید سعید فطر،روز تجلی فطرت و جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار یکتا و لحظه ای است که انسان به فطرت پاک خود باز می‌‌گردد و به شکرانه این بازگشت به ستایش باری تعالی زائران در حریم امن رضوی به جشن و سرور می‌‌پردازند.