بهترین دعای جذب مشتری مثل مورچه (8 ادعیه افزایش رزق)

جذب مشتری از طریق کائنات یکی از راهکارهایی است که بسیاری از مدرسان حوزه قانون جذب آن را توصیه می کنند. استفاده از ادعیه افزایش رزق و روزی، در کنار دریافت خدمات از کارشناسان مشاوره کسب و کار در مشهد یا سایر شهرهای ایران می تواند سیلی از مشتریان را وارد کسب وکارتان کرده و دروازه نعمات خدا را برایتان بگشاید.

البته توجه داشته باشید که دعا به تنهایی کافی نیست و شما باید از طریق یک راهکار عالی زمینه ورود نعمت به زندگی تان را فراهم کنید. به طور مثال برای کسب و کارتان سایت یا پیج بزنید. پس در کنار دعا تلاش نیز باید داشته باشید تا درآمدتان از طریق مشتری ها چندین برابر شود. آیا با دعاهایی که باب رزق را برای شما باز می کنند آشنایی دارید.

03

انواع دعای جذب مشتری مثل مورچه

هم اکنون اینترنت و فضای مجازی این فرصت را برای بسیاری از کسب و کارها به وجود آورده اند تا به درآمد بیشتر برسند و رزق و روزی خود را افزایش دهند؛ بنابراین کافیست با یک متخصص سئو در مشهد یا شهر خود صحبت کنید و با راهنمایی های او وارد دنیای اینترنت شوید.

در کنار این تلاش ها، دعاکردن نیز می تواند کمک کننده باشد، اما به تنهایی کافی نخواهد بود. آیا می دانید که دعای جذب مشتری فوری چیست؟ بهترین دعاها در این زمینه عبارت هستند از:

دعای اول افزایش فروش و مشتری

شما می توانید متن این دعا را برروی یک لوح برنجی بنویسید و در قسمتی از فروشگاه تان نصب کنید. در کنار آن سعی کنید، کارهای لازم برای پیشرفت کارتان را نیز انجام دهید. مثل دریافت خدمات از مراکز طراحی سایت مشهد یا گرفتن راهنمایی از پیج های اینستاگرامی در کنار اینها خواندن مداوم دعای جذب مشتری مثل مورچه، استفاده از عبارات تاکیدی مثبت و ... نیز غافل نشوید.

این کارها در کنار تلاش شما روی هم رفته در کارتان تاثیر مثبت می گذارد. درباره دعای اول باید بگوییم، این دعا کاری می کند که خداوند از غیب برایتان مشتری برساند و درآمدتان افزایش پیدا کند:

بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله و الارض مددناها و القینا فیها رواسی و انبتنا فیها من کل شیء موزون و جعلنا لکم فیها معاش و من لستم له برازقین یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

دعای دوم برای مشتری مثل مورچه

اگر می خواهید مشتری ها مثل مورچه از سر و کول فروشگاه تان بالا بروند، یک دعای عالی در این زمینه وجود دارد که حتما باید آن را بخوانید و تکرار کنید:

اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ

دعای سوم جذب مشتری

در این دعا نیازی به تکرار آن نیست، بلکه باید متنی خاص را برروی یک کاغذ بنویسید و در قسمتی از فروشگاه خود پنهان کنید. بعد از گذشت مدتی متوجه می شوید که میزان مشتریانتان افزایش پیدا کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا الله و الله اکبر و الحمدلله کثیرا اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعای چهارم طولانی برای کسب و کار

دعای چهارم کمی طولانی است، اما با خواندن آن قطعا از نتایج فوق العاده اش بی نصیب نخواهید ماند؛ بنابراین به محض اینکه بیکار شدید یا مشتری از فروشگاه تان خارج می شود، متن آن را بخوانید و از مزیت های عالی اش بهره مند شوید:

إِنَ اللَهَ اشتَرَیٰ مِنَ المُومِنِینَ أَنفُسَهُم وَأَموَالَهُم بِأَنَ لَهُمُ الجَنَةَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَهِ

فَیَقتُلُونَ وَیُقتَلُونَ ۖ وَعدًا عَلَیهِ حَقًا فِی التَورَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالقُرآنِ ۚ

وَمَن أَوفَیٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَهِ ۚ فَاستَبشِرُوا بِبَیعِکُمُ الَذِی بَایَعتُم بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظِیمُ

یَا بَنِی إِسرَائِیلَ اذکُرُوا نِعمَتِیَ الَتِی أَنعَمتُ عَلَیکُم وَأَوفُوا بِعَهدِی أُوفِ بِعَهدِکُم وَإِیَایَ فَارهَبُونِ.

دعای پنجم برای جایگزینی ثروت با فقر

دعای پنجم را رسول اکرم (ص) توصیه کرده اند. فرموده اند که هر کس این دعا را به همراه داشته باشد یا در قسمتی از فروشگاه خود قرار دهد، رزق و روزی و ثروت جای فقر او را می گیرند:

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم آن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

شما می توانید برای نتیجه گیری بهتر بعد از خواندن این متن سوره حمد، توحید، قدر و آیه الکرسی را بخوانید. با خواندن این سوره ها میزان اثرگذاری بالا می رود و خیلی زودتر مشتری هایی عالی به دست می آورید.

دعای ششم تاثیر در افزایش رزق

شما باید بعد از خواندن متن دعای ششم 3 بار صلوات بفرستید:

اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ.

02

دعای هفتم برای افزایش روزی

دعای هفتم در واقعی برخی از آیه های قرآنی است. شما باید این آیه ها را برروی یک کاغذ بنویسید و سپس کاغذ را در بین محصولات خود بگذارید. انجام همین کار به مرور مشتریانتان را بیشتر می کند:

سوره بقره

یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَإِیَّایَ فَارْهَبُونِ. (40) وَآمِنُوا بِمَا أَنْزَلْتُ مُصَدِّقًا لِمَا مَعَکُمْ وَلَا تَکُونُوا أَوَّلَ کَافِرٍ بِهِ ۖ وَلَا تَشْتَرُوا بِآیَاتِی ثَمَنًا قَلِیلًا وَإِیَّایَ فَاتَّقُونِ. (41)

ای بنی اسرائیل، به یاد آرید نعمت هایی که به شما عطا کردم، و به عهد من وفا کنید تا به عهد شما وفا کنم و تنها از من بر حذر باشید. (40) و به قرآنی که فرستادم ایمان آورید که تورات شما را تصدیق می کند، و اوّل کافر به آن نباشید، و آیات مرا به بهای اندک نفروشید.

سوره توبه

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَیٰ مِنَ الْمُوْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ. (111)

همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می رسانند و (یا خود) کشته می شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است.

سوره مطففین

الَّذِینَ إِذَا اکْتَالُوا عَلَی النَّاسِ یَسْتَوْفُونَ ﴿2﴾ وَإِذَا کَالُوهُمْ أَوْ وَزَنُوهُمْ یُخْسِرُونَ ﴿3﴾

که چون از مردم پیمانه ستانند تمام ستانند (2) و چون برای آنان پیمانه یا وزن کنند به ایشان کم دهند (3)

سوره کهف

وَلَوْلَا إِذْ دَخَلْتَ جَنَّتَکَ قُلْتَ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ آن تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْکَ مَالًا وَوَلَدًا. (39)

و تو چرا وقتی به باغ خود درآمدی نگفتی که همه چیز به خواست خداست و جز قدرت خدا قوه ای نیست؟ اگر تو مرا از خود به مال و فرزند کمتر دانی (به خود مغرور مشو که). (39)

01

دعای هشتم برای مشتری زیاد

دعای هشتم به توصیه امام صادق علیه السلام برای تجار اهل مکه است. ایشان می فرمایند که ابتدا 2 رکعت نماز بخوانید و سپس 3 بار این ذکر را تکرار کنید تا درب های رزق و روزی به رویتان باز شود:

« تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‌ بِحَوْلِکَ‌ یَا رَبِ‌ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ آن تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ »

دعای جذب مشتری مثل مورچه با تاثیرگذاری بالا

دعای جذب مشتری مثل مورچه تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد و اگر با ایمان کامل خوانده یا استفاده شود، قطعا بیشترین نتیجه را برایتان به ارمغان می آورد. البته خواندن این دعا کافی نیست و شما باید رمز و رازهای موفقیت در کسب و کارتان را بیابید و با عملی کردن آنها روز به روز به موفقیت نزدیکتر شوید. در این زمینه می توانید از مشاوره‌های کسب و کار نیز کمک بگیرید تا مسیرتان روشنتر شود.