به گزارش افکارنیوز،امان‌الله پیشنماززاده گفت: کلید ساخت این برنامه سال گذشته زده شد؛ برنامه‌ای که نمونه آن کمتر در سیما دیده می‌شود.

وی افزود: این برنامه مجموعه سوالات اعتقادی را در حوزه مسایل کلامی و اعتقادی به صورت بحثآزاد و با حضور جوان‌ها ترتیب داده است؛ سوالاتی که از فراوانی بیشتری در میان سولات جوان‌ها از مراکز مختلف دینی پرسیده شده است.

کارگردان مجموعه «استودیو آفتاب» گفت: طرح و پاسخ به شبهاتی در حوزه‌ی کلامی و اعتقادی مانند شبهات درباره جبر و اختیار، حجاب مرد، ارتباط زن و مرد و … از جمله این شبهات است که مطرح و توسط کارشناسان دینی پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام دکتر حجازی، حجت الاسلام ماندگاری، حجت الاسلام‌الاس وند، خانم ظهیری، حجت الاسلام دکتر بهروز لک از جمله کارشناسانی هستند که با توجه به مطالعات خود درباره هریک از حوزه های مربوط به دین به سئوالات جوانان پاسخ می گویند.

مجموعه «استودیو آفتاب» که در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شده کاری از گروه معارف شبکه یک است که هر شنبه ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از این شبکه پخش می شود.

عوامل دست‌اندرکار این برنامه عبارتند از:

تحقیق و پژوهش: مریم اسحاق جبلی، هماهنگی: الهه صادقیان، منصور شیروانیان، گرافیست: حامد علی اکبری، کارگردان محتوایی: امانالله پیشنماززاده، کارگردان تلویزیونی: هادی سمیعی، مجری: علی اسماعیلی.