برگزاری اولین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی»

این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادهای درخشان قرآنی به همت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل ویژه گروه سنی زیر 18 سال، نهم و دهم آذرماه همزمان با هفته وحدت در دومرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

جشنواره در رشته‌های حفظ 1 و 3 جزء، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل،اذان برگزار می‌شود.

مداحی، تولید کلیپ، تصویرگری، نقاشی، شعر و تئاتر با موضوعات قرآنی، حفظ و مفاهیم بخشی از نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم بخشی از صحیفه سجادیه، خطبه‌خوانی و سخنرانی از دیگر بخش‌های رقابتی این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 20 آبان ماه پس از ضبط اجرای برنامه خود، آن را در قالب سی دی به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سیدالشهدا خیابان مختص آباد دفتر مرکزی مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل تحویل و یا از طریق تلگرام به شماره 09365882676 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر به کانال رسمی جشنواره به نشانی «https://t.me/ayehayemehrbani» مراجعه یا با شماره تلفن 03154735005 تماس بگیرند.

به برگزیدگان این جشنواره کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

 

به گزارش فارس، مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال 1382 تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان و در سال 1387 هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت‌های قرآنی کسب کرده است.