پوشش آزمون سراسری حفظ قرآن توسط شبکه‌ قرآن

در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرتضی خدمتکار معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های سیما تاکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای تبلیغات و پوشش رسانه‌ای نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین آزمون قرآنی کشور، مقرر شد شبکه قرآن و معارف سیما به‌عنوان شبکه تخصصی در حوزه قرآن و معارف و همچنین شبکه سه سیما نقش قابل توجهی را جهت انعکاس این آزمون ایفا کنند.

در همین راستا و در پی توافق به‌عمل آمده، قرار است برنامه رصد در روزهای یکشنبه تا روز برگزاری آزمون (دهم اسفند) به‌صورت ویژه به این موضوع بپردازد؛ ضمن اینکه گروه تلاوت و نغمات دینی این شبکه نیز برنامه‌ای آموزشی در خصوص نحوه برگزاری آزمون به روی آنتن خواهد برد.

لازم به ذکر است؛ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار رشته حفظ ، ترجمه و مفاهیم ، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) در روز دهم اسفندماه در بیش از 400 شهرستان کشور برگزار می شود.