آمادگی اماکن متبرکه حرم رضوی در مواجه با بارش برف

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: با پیش‌بینی بارندگی از چند روز گذشته همه صحن های حرم مطهر رضوی مجهز به کفپوش شده و بالغ بر 30 هزار مترمربع از مسیرهای تردد زائران در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با این تجهیزات پوشیده شد.

محمدرضا سبزعلی با تذکر این مطلب که زائران گرامی در هنگام بارش برف سعی کنند مسیر تردد خود را از روی کفپوش ها انتخاب نمایند، افزود: اداره خدمات عمومی با کمک دیگر بخش های اماکن متبرکه در ابتدای فصل سرما آمادگی های لازم را برای مواجه با برودت آب و هوا پیدا کرده است و همه روزه اطلاعات هواشناسی از ایستگاه های هواشناسی دریافت و به دیگر بخش ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می شود.

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارندگی شدیدتر برف در زمستان افزود: همه برف روب‌ها و اپراتورهای این بخش به حال آماده باش در خواهند آمد و برای رفاه تردد زائران مسیر رفت و آمد این عزیزان با کفپوش پوشیده می شود.

وی ابراز کرد: خادمان حضرت رضا(ع) فضای رواق های اماکن متبرک را با سیستم گرمایشی آماده میزبانی از زائران و مجاوران امام هشتم (ع) کرده اند.

گفتنی است؛ با توجه به سرد بودن هوا، خادمان حرم مطهر رضوی آمادگی‎های لازم برای حضور زائران در ایام فاطمیه را تدارک دیده‌اند، لذا همه مراسم‌ها طبق برنامه‌ریزی پیش¬بینی شده اجرا خواهد شد.