هفتمین رویداد دورهمی فعالان نرم‌افزار‌های مذهبی برگزار شد

هفتمین رویداد دورهمی فعالان نرم‌افزارهای مذهبی عصر چهارشنبه نهم اسفندماه در کافه فیروزه تهران برگزار شد. 

در این برنامه که به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد، جمعی از برنامه‌نویسان، گرافیست‌ها، نمایندگان موسسات و علاقه‌مندان حوزه نرم‌افزارهای مذهبی از شهرهایی همچون تهران، شهرکرد، قم و کاشان حضور یافته بودند.

 در این رویداد دورهمی فعالان حوزه نرم‌افزارهای مذهبی در فضایی صمیمانه، ضمن معرفی تولیدات و نرم‌افزارها، ایده‌ها و برنامه‌های خود را به اشتراک گذاشته و در حوزه نحوه تبلیغات، درآمدزایی، ارتقای فنی برنامه‌ها و نرم‌افزارها تجربیات خود را تبادل کردند.

مهدی عباسی مدیر مرکز چندرسانه ای و تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در این رویداد دورهمی ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در حوزه نرم‌افزار‌های مذهبی، تاکید کرد که از ایده‌ها و تولیدات فعالان این حوزه حمایت خواهد شد. 

در قسمتی از رویداد دورهمی فعالان نرم‌افزار‌های مذهبی، دکتر امید امیدی از تولیدکنندگان جوان حوزه نرم‌افزار از شهر شهرکرد، توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت و موفقیت‌های تیم تحت هدایت خود ارائه و پس از آن در قالب پرسش و پاسخ برنامه ادامه پیدا کرد.

در قسمت پایانی این برنامه، فعالان حوزه نرم افزار در قالب گفت‌وگوهای دو نفره و چنده نفره به مباحثه و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است، مطابق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان فضای مجازی سراج، هشتمین دورهمی فعالان نرم‌افزار‌های مذهبی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان حوزه نرم‌افزار برای کسب اطلاع درباره نحوه ثبت‌نام در این رویداد دورهمی و سایر برنامه‌ها می‌توانند به کانال تلگرامی رویداد دورهمی فعالان نرم‌افزار‌های مذهبی به آدرس @eventsoftware مراجعه نمایند.