ورزشگاه آزادی میزبان همایش شیرخوارگان حسینی

1400 سال از واقعه کربلا گذشته است و هنوز صدای مظلومیت سید‌الشهدا(ع) از سراسر جهان به گوش می‌رسد. صدای مظلومیت بانویی که فرزند خردسالش در عطش و مظلومیت  به شهادت رسید تا پیام مظلومیت عاشورایان به گوش جهانیان برسد.

اخبار مذهبی_ بیش از 17 سال است که همایش شیرخوارگان حسینی در کشور برگزار می‌شود. در سال‌های اول برگزاری این همایش، مهدیه تهران متولی آن بود و به تدریج این همایش رنگ ملی به خود گرفت و امروز می‌توان گفت همایش شیرخوارگان حسینی،  بین‌المللی شده است.

صبح امروز، نشست خبری همایش شیرخوارگان حسینی با حضور اصحاب رسانه در حسینیه نورالبکاء برگزار شد. داود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در این همایش از برگزاری آن در 6 هزارو 250 نقطه از ایران و 45 کشور جهان خبرداد.

وی درباره علت انتخاب استادیوم آزادی برای برگزاری این همایش نیز گفت: استادیوم آزادی را انتخاب کردیم تا شاهد حضور 100 هزار بانویی باشیم که فرزندان خود را نذر حضرت علی اصغر(ع) کرده‌اند.

منافی‌پور گفت که باید پیام مظلومیت سید‌الشهدا(ع) به گوش جهانیان برسد، چراکه این واقعه مصیبت‌بار نه تنها برای شیعیان بلکه برای همه بشریت پیام دارد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) درباره زمان برگزاری این همایش گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه 15 شهریور ساعت 8:30 صبح در مجموعه 100 هزار نفری آزادی‌ برگزار می‌شود و همه تمهیدات اعم از نقل و انتقال شرکت‌کنندگان، پذیرایی و غیره برای برگزاری شایسته این همایش اندیشیده شده است.