300 نهال زیتون توسط بسیجیان ساوه کاشته شد

حجت الاسلام محمد صادق شعبانپور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه  در برنامه کاشت نهال های زیتون  گفت :شهدا برای احیای دین و کتب جانشان را تقدیم میهن کردند امروز  به نیت هر شهیدی یک نهال کاشته می شود  که همیشه یاد،نام و خاطراتشان در دلها زنده بماند.

 

وی افزود: باید  یاد شهدا در دلها باشد تا جامعه ما همیشه سالم و به دور از آفت و انحرافات اخلاقی و فکری  بماند چون راه شهدا ، راه خدا و راه عمل به دستورات دین است.

 

شعبانپور بیان کرد : جامعه ای که رفتار و اخلاقش از شریعت الهی گرفته شده این جامعه سالم خواهد بود و همان جامعه ای خواهد شد که خواسته امام خامنه ای (مدظله) است و جامعه مبتنی بر تمدن اسلامی شکل می گیرد.

 

وی تاکید کرد: جوانان وملت ما همیشه یاد شهدا  را  زنده نگهدارند و راه شهدا را بروند تا ان شا الله بتوانیم یک جامعه سالم و مدینه اسلامی را برای خودشان تدارک کنیم و به دور از دغدغه و انحرافات اخلاقی بتوانند در این جامعه زندگی کنند .

 

شعبانپور خاطر نشان کرد: همانگونه که  شهدا رفتند به خاطر اینکه امنیت در جامعه حاکم بشود ما نیز با کاشت نهال راه شهدا را ادامه داده تا امنیت ذهنی و جانی ایجاد شود و با فراغت بال جوانان شیعه در عرصه های گوناگون علمی  خوش بدرخشند.

 

در پایان این مراسم تعداد 300 نهال زیتون در باغ شهدای گردان ولیعصر ساوه در پادگان ولیعصر (عج) کاشته شد