دانشگاه اراک در خط مقدم تطهیر چهره ی فتنه گران+عکس

در ماه های اخیر مدیران دانشگاه اراک در مسیری قدم برداشته اند که بی تردید چیزی جز تباهی و به زمین خوردن رشد علمی این دانشگاه را در بر نخواهد داشت.

بعد از قضایای دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبدیل شدن دانشگاه به باشگاه سیاسیون، اعتراضات بسیاری از سوی تشکل های دانشجویی شنیده شد.

تا اینکه در همین ایام و در سایه بی تدبیری مدیران دولت تدبیر و امید در دانشگاه اراک باز هم این دانشگاه به محیطی برای جولان سیاست بازان حرفه ای تبدیل شد و در نهایت امر پخش کلیپی در تمجید و تطهیر چهره ی سران فتنه ی 88 در صحن رسمی دانشگاه و اظهارات نماینده ی وزیر علوم در دانشگاه در حمایت از فتنه گران پازل دشمن در دانشگاه اراک با استفاده و بهره گیری از مهره های نا آگاه را به سمت تکمیل شدن سوق داد.

 

IMG_3178-copy

 

و در نهایت در تکمیل همین سیر و روال امروز شاهد آن بودیم که جعفرتو فیقی یکی از نقش آفرینان اصلی فتنه ی 88 به مناسب روز معلم در جمع اساتید دانشگاه اراک سخنرانی کرد.

توفیقی در فتنه ی 88 بارها نظام را متهم به دستکاری در رای مردم و تقلب در انتخابات کرده بود و با سخنرانی های خود فضای دانشگاه ها را به آشوب و جنجال هدایت می کرد.

به مسئولان دانشگاه اراک که خود را در شعار منتسب به خط نظام و رهبری می دانند اما در عمل نشان داده اند که از نشست و برخاست با معاندان و مغرضان خط اصیل انقلاب بعضا کوتاهی نمی کنند، توصیه می شود که فیلم صحبت های جعفر توفیقی در مسجد دانشگاه تهران در جمع فتنه گران را ببینند.

باز به مسئولان دانشگاه اراک هشدار داده می شود که بدانند پای چه جریانهای سیاسی عقب مانده ای را به دانشگاه اراک و استان امام خمینی (ره) باز کرده اند.

و از مسئولان می خواهیم به این سوال ما پاسخ بدهند که حمایت و میدان دادن به جولان جریان های سیاسی که خیانت آن ها در به تاراج گذاشتن امنیت کشور در سال 88 اثبات شده است چه چیزی برای این دانشگاه به ارمغان می آورد؟ آیا فتنه گران به همراه خود رشد علمی برای ما می آورند و یا اینکه سطح بینش دانشجویان ما را بالا می برند ؟

 

IMG_1928

IMG_1929

لازم به ذکر است در برنامه سخنرانی جعفرتوفیقی به تیم خبری نسل فردا اجازه ی ورود به سالن داده نشد علی رغم آنکه رسانه های دولتی و حامی دولت به راحتی وارد برنامه شدند.