زنگ بازگشایی مدارس استان مرکزی نواخته شد

به گزارش افکار نیوز، منطقه مرکزی، مهدی مقدسی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس که در دبستان فلسطین ناحیه دو اراک برگزار شد، گفت: سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش تضمین کننده پیشرفت و آینده مطمئن برای کشور و دانش آموختگان است.

مقدسی ادامه داد: برای ترسیم آینده ای مطمئن برای کشور و جامعه باید دولت و مجلس در تامین منابع و ارتقای جایگاه آموزش کشور توجه ویژه ای مبذول بدارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان نعامل و ارتباط بین اولیا و مربیان را لازمه ارتقای امر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش دانست.

وی افزود: برای تربیت فرزندانی موفق و تاثیرگذار در امر تحصیل علم و دانش باید والدین به تعامل هرچه بیشتر با مربیان و معلمان بپردازند.

بنابراین گزارش، مجتبی دربندی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اراک نیز در این مراسم بیان کرد: در مجموع سه هزار و 850دانش آموز کلاس اولی و دو هزار و 100 نوآموز پیش دبستانی امروز در 143 واحد آموزشی استان تحصیل خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به روزآمدی و تغییر در کتب تحصیلی اولیای دانش آموزان باید برای کمک به فرزندان تعامل و همکاری مطلوبی را با مدیران و معلمان داشته باشند.

 به گزارش افکار نیوز، در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها، زنگ مهرماه با عنوان ماه مهربانی نواخته شد و از نوآموزان استقبال به عمل آمد.