زلزله مدیریتی در سازمان منطقه آزاد قشم با تودیع و معارفه دسته جمعی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شب گذشته مراسمی تودیع و معارفه دسته جمعی راه انداخت که در این تودیع و معارفه ها ابتدا کیهان عباسیان به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

 

در بخشی از حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عباسیان بیان شده: ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت ها و مسائل اقتصادی منطقه آزاد قشم به منظور رفع مشکلات موجود ، بررسی منابع و امکانات اقتصادی و برقراری تعامل با دستگاه های ذی ربط جهت پیشبرد فعالیتهای اقتصادی و نظارت بر انجام مطالعات اقتصادی درراستای شناسایی فرصت ها و ظرفیت ها ،توانمند سازی حوزه اقتصادی در امر سرمایه گذاری ، اشتغال ساماندهی مبادلات و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه ، اتخاذ تدابیر لازم و پیگیری جدی و ویژه در راستای تحکیم بنیانهای اقتصادی و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و نیز اجرایی نمودن اهداف دولت تدبیر و امید در امر توسعه پایدار از اهم وظایفی است که انتظار دارد دردستیابی آن تلاش و کوشش نمائید .

در ادامه مومنی توفیق روزافزون عباسیان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی ، از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.

 

 

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم میثم رفیع پرهیزکار به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب شد.

 

در حکم حمیدرضا مومنی به میثم رفیع پرهیزکار آمده است: نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی ، بموجب این حکم با حفظ مسئولیت مدیریت پروژۀ برنامه ریزی راهبردی سازمان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید .

 

در بخش دیگری از این حکم بیان شده: با توجه به نقش کلیدی نظام های مدیریتی در دستیابی به اهداف سازمان و ضرورت ایجاد سازمانی چابک و پویا و توسعه ای از طریق معماری سازمان و اصلاح ساختار ،آموزش و توانمند سازی سرمایه های انسانی ، به روز آوری و ارتقاء نظام های نوین مالی ، بهره گیری مناسب از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) و بهسازی نظام پشتیبانی در کلاس ملی و منطقه ای ، ایجاب می نماید که از بهترین افراد لایق و ظرفیت های موجود در سازمان و کشور به نحو مطلوبی بهره گیری گردد .

 

در این راستا ارتقاءفرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای و همچنین ترویج رویکرد بهبود مستمر در عملکردها و تلاش مناسب و هوشمندانه و متعهدانه تا دستیابی به نتایج مطلوب در تمامی بخشهای سازمان از مهمترین ضرورتهای حرکت پر شتاب برای تحقق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی خواهد بود .

 

در پایان این حکم ، مومنی توفیق روز افزون پرهیزکار را در جهت تحقق اهداف و سیاستهای دولت تدبیر و امید و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف جزیرۀ قشم در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج)از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.

 

پرهیزکار مدرس و مشاور و مجری پروژه های طراحی و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ISO در بیش از ۴۰ سازمان دولتی و خصوصی است.

 

همچنین وی مدرس و مشاور و مجری پروژه های توسعه منابع انسانی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک در وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

 

در حال حاضر وی مدرس چند واحد دانشگاهی در تهران در رشته های مدیریت تولید و عملیات، بازاریابی،  حسابداری صنعتی، MIS  و… می باشد.

 

میثم رفیع پرهیزکار عضو هیئت علمی کنفرانس ملی منابع انسانی و دارای مقالات متعدد در زمینه برنامه ریزی استراتژیک ، توسعه منابع انسانی ، مدیریت دانش بوده و تا کنون موفق به اخذ جایزه ملی تعالی منابع انسانی، جایزه ملی EFQM  و جایزه جهانی مدیریت دانش MAKE) گردیده است.

 

 

میترا مشرقی مقدم طی حکمی از سوی حمید رضا مومنی به سمت مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده منصوب گردید.

 

در بخشی از این حکم آمده است: ” تحقق اهداف عالی دولت تدبیر و امید در ابعاد اجتماعی و اقتصادی ، بدون در نظر داشتن نقش زنان ، ناممکن است . از سویی توانمند سازی نیز از جمله مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم می باشد و زنان از بزرگترین گروه های هدف توانمند سازی به شمار می آیند ، تقویت عدالت جنسیتی ، ارتقای توانمندی زنان برای شکوفایی فردی ، تحکیم بنیان خانواده و ایفای نقش اجتماعی فعال نیازمند ارائه ایده های خلاق و طراحی برنامه های مناسب است.

 

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اظهار امیدواری خدمتگذاری توام با موفقیت، بر ارتقاء سطح تدبیر در سیاست هاو برنامه ها و توانمندسازی ها و بهره گیری از توانایی ها و ایجاد امیدهای بیشتر برای زنان منطقه تاکید نموده و توفیق روز افزون میترا مشرقی مقدم را در سمت مشاور امور بانوان و خانواده خواستار شده است.

 

از جمله سوابق اجرایی وی می توان به تدریس در مرکز آموزش باشگاه خبرنگاران ،تهیه کنندگی و اجرای  رادیویی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و فعالیت در حوزه  زنان و خانواده اشاره کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است.

 

در حکم حمیدرضا مومنی به فرزین حقدل بیان شده است: نظر به تعهد ، شناخت و تجارب ارزشمند ، جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منصوب می نمایم .

 

در ادامه این حکم آمده : در ترویج فرهنگ که مجموعه پیچیده ای از دانش ها ، باورها ، هنرها ، قوانین ، اخلاقیات ، عادات و هرچه فرد به عنوان عضوی از جامعه ، از جامعه خویش فرا می گیرد ، کوشا باشید .

 

در بخش دیگری از انتصاب حقدل بیان شده است: میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از موضوعات مهمی است که شناسایی ، شناساندن و بهره گیری هرچه بیشتر از آنها می تواند دستاوردهای گسترده و متنوعی را برای این جزیره به همراه آورد . توجه فراگیر به ذخایر عظیم فرهنگی – تاریخی و میراث گران بهای مادی و معنوی و بسیج توانمندی های ملی موجب خودباوری و شکوفایی برای نیل به قله های رفیع پیشرفت و افتخار خواهد بود .

 

این امور در کنار مزایای فراوان گردشگری از جمله تحکیم وحدت ملی ، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، بر اهمیت استراتژیک گردشگری تأکید می کند . صنایع دستی و هنرهای سنتی جزیره از مصادیق مهم میراث مادی و معنوی و از جاذبه های مهم گردشگری می باشد و از همین رو شایسته برنامه ریزی و تدبیر جدی برای احیاء و گسترش آن است .

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر بهره مندی از نقطه نظرات و دیدگاه های کارشناسان ، اساتید ، هنرمندان گرامی و استفاده از ظرفیت های مردمی برای سرمایه گذاری هرچه بیشتر در حوزه های یاد شده گفت: امید است شاهد تداوم تلاش های مؤثر چند سال اخیر و ارتقای آن در آینده باشیم .

 

مومنی در این حکم بیان داشته : امید است با عنایت خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید و همت و همکاری مدیران ارجمند زیرمجموعه مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و رشد فرهنگی مردم جزیره قشم بیش از گذشته هموار گردد .