مدارسی که اشک دانش آموزان را درمی آورند

درحالی بسیاری از شهروندان برای سکونت وارد مسکن مهر می شوند که فرزندان دانش آموز آنها برای ثبت نام مشکل دارند و آنها برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس مسکن مهر با این پاسخ تکراری مواجه می شوند:”جا نداریم”.

 

در واقع مشکلی که در این بخش وجود دارد این است که مدرسه سازی مانند بسیاری از امکانات موردنیاز مسکن مهر، در این شهرک متناسب با نیاز اجرا نشده است و در سال های اخیر که پروژه های مسکن مهر اجرا و واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد، اما زیرساخت های لازم و مورد نیاز شهروندان ازجمله مدرسه متناسب با نیاز در مقاطع مختلف تحصیلی احداث نشده است ودر حال حاضر شهروندان برای ثبت نام فرزندان خود با مشکل مواجهند.

 

 

برخی از آنان مجبور هستند برای ثبت نام فرزندان خود به مدارس داخل شهر مراجعه و ثبت نام کنند که این افراد برای بردن و آوردن فرزندان خود به مدرسه مشکل دیگری به نام سرویس مدارس دارند. از یک

طرف هزینه میلیونی سرویس مدرسه واز طرفی عدم رضایت رانندگان سرویس های مدرسه به تردد وسرویس دهی در شهرک مسکن مهر به دلیل ناامنی، کوچه ها و خیابان های خاکی، دست اندازها و… باعث بروز مشکلاتی برای آنان شده است.

 

پمدارس اندک باظرفیت محدود در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس امکان ثبت نام همه دانش آموزان ساکن در مسکن مهر را ندارند و این موضوع باعث شده است که دانش آموزان دچار ناراحتی های روحی و روانی شوند و نگران از ثبت نام نشدن در مدرسه هستند و می طلبد مسئولان مربوطه برای رفع دغدغه والدین دانش آموزان ساکن در مسکن مهر چاره اندیشی کنند.

 

 

یکی از ساکنان مجتمع 504 واحدی می گفت:امسال باید دخترم را در پایه ششم ثبت نام کنم اما در مدرسه مسکن مهر می گویند جا نداریم و داخل شهر هم بخواهیم ببریم که باید سرویس بگیریم که هزینه بر است و از مسئولان می خواهیم مشکل دانش آموزان مسکن مهر را مرتفع کنند.