خریدار آلومینیوم المهدی به دنبال اخراج 150 نفر از کارکنان است

به نقل از فرهنگ کده ؛ نمایندگان کارگری شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل با ارسال نامه ای خطاب به جاسم جادری استاندار هرمزگان، نسبت به اخراج اردشیر آرامش مدیر امور اداری و همچنین دنبال کردن سیاست اخراج بدون دلیل 150 نفر از کارکنان این شرکت اعتراض نموده و خواستار رسیدگی فوری جاسم جادری به این موضوع شدند.

 

متن این نامه به شرح ذیل است:

*جناب آقای دکتر جادری

استاندار محترم استان هرمزگان

با سلام، احتراما همانگونه که مستحضرید علاوه بر تمامی مشکلاتی که کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی با آن دست به گریبان می باشند در اقدامی جدید خریدار سعی در اخراج گسترده کارکنان شرکت را داشتند که با ممانعت مدیر امور اداری آقای آرامش و عدم امضای حکم اخراج 150 نفر از همکاران مواجه گردید و این امر سبب شد جناب آقای علیمحمدی دستور اخراج آقای آرامش را که از مدیران بومی، دلسوز و با سابقه شرکت می باشند صادر نمایند، لذا پیرو مصاحبه جنابعالی با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس مبنی بر حل مشکلات کارگران شرکت و جهت جلوگیری از هر گونه تنش و تجمع کارگری، بدینوسیله از حضرتعالی تقاضا داریم نسبت به بازگشت آقای آرامش به جایگاه قبلی و ممانعت از اخراج کارگران هر چه سریعتر اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

با تشکر و احترام-نمایندگان شورای کارگری

photo_2016-07-20_14-17-46

گفتنی است روز گذشته "اردشیر آرامش" مدیر امور اداری و منابع انسانی شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل به دلیل تمرد از دستور "محمد علیمحمدی" خریدار شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل مبنی بر اخراج بی دلیل 150 نفر از کارگران این شرکت بزرگ تولید آلومینیوم، از کار برکنار شد.

 

 

"اردشیر آرامش" اولین مدیر هرمزگانی اموراداری و منابع انسانی این مجتمع از بدو تاسیس بوده و پیش از این سمت هایی از جمله مدیریت حراست شرکت آلومینیوم المهدی را بر عهده داشته است.

 

 

همچنین "بهروز قنبری" از نیروهای غیر بومی و غیر ماندگار خارج از هرمزگان، جایگزین آرامش شده است.

 

 

پیش از این جاسم جادری استاندار هرمزگان طی مصاحبه ای با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از حل کامل مشکلات کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل خبر داده بود.