فعالیت اکیپ آبرسانی سیار در روستاهای استان همدان

سیدمصطفی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان همدان، اظهار کرد: باید ضمن بهره‎برداری از این نعمت الهی برای آبرسانی، مدیریت مصرف آب نیز در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه رفع بحران آب در روستاها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد که در طول سال اجرایی می‌شود، از اهتمام شرکت آبفار استان در تأمین آب شرب روستاهای استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: با تدابیر اندیشیده شده در روستاها، مشکل خاصی در تأمین آب نداشتیم با وجودی که به خاطر ایام خاص عید جمعیت روستایی بیشتر نیز شده بود.

وی رفع 41 فقره نشتی شبکه‌های توزیع، 15 فقره رفع شکستگی انشعابات مشترکین، هشت مورد رفع شکستگی خطوط انتقال و پمپاژ، تعمیر هفت دستگاه تابلوی برق و تعویض هفت مورد الکتروپمپ را از مهمترین اقدامات شرکت آبفار در طول تعطیلات نوروز دانست.

هاشمی از فعالیت یک اکیپ رفع نشتی، یک اکیپ تعمیر تاسیسات برقی، یک اکیپ آبرسانی سیار و یک اکیپ تعویض شناور در هر شهرستان برای خدمات‎رسانی به روستاها خبر داد.

وی اعلام بیشتر گزارشات حوداث آب را از سوی آبداران و اعضای شوراهای روستاها دانست و از همکاری آنها برای رفع مشکل تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان گذر از بحران کم‌آبی را تنها در گرو مشارکت مردم دانست و از آنها خواست از آب شرب در موارد غیر شرب استفاده نشود تا شرکت را در راستای ارائه خدمات بهتر در روستاهای استان یاری کنند.