تخریب ساختمان غیرمجاز توسط شهرداری نهاوند+ تصاویر

امیررضا یوسفیان در حاشیه اجرای این حکم تخریب گفت: شهرداری نهاوند در راستای اجرای قانونی حکم تخریب ماده 100 قانون شهرداری‌ها و به‌منظور رعایت اصول شهرسازی پس از طی نمودن مراحل قانونی قسمتی از ساختمان مسکونی غیرمجاز واقع در کوی دستغیب شهرستان نهاوند را با رعایت مسائل ایمنی تخریب کرد.

وی تخریب این بنا را باهدف صیانت از حقوق شهروندی بیان کرد و اظهار داشت: این مهم ازجمله مسائلی است که مسئولان ذی‌ربط بر انجام آن در سطح شهر تأکیددارند و تحقق این امر ازجمله اولویت‌هایی است که در دستور کار واحد کنترل نظارت و کمیسیون ماده صد قانون شهرداری قرارگرفته است.

شهردار نهاوند هدف از اجرای این حکم را توجه مالکین به ضوابط شهرسازی و احترام به همه همشهریان عنوان کرد و افزود: هر فرد قبل از انجام معامله با دریافت استعلام از شهرداری می‌تواند نسبت به غیرمجاز یا مجاز بودن ملک اطمینان حاصل نماید و از بروز مشکلات در آینده پیشگیری کند.

وی بیان کرد: این بنای غیراصولی ساخته‌شده، پس از شناسایی توسط حوزه کنترل و نظارت شهرداری نهاوند و با توجه به تأکید مبنی بر جلوگیری ازاین‌گونه ساخت‌وسازهای بدون پروانه و غیرمجاز تخریب شد.

یوسفیان گفت: با هرگونه ساخت‌وساز بدون پروانه و مجوز در سطح شهر با جدیت برخورد می‌شود؛ زیرا این ساخت‌های غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان رعایت اصول شهرسازی مشکلاتی ازجمله تعرض به معابر عمومی را نیز به همراه دارند.

وی، پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را به‌عنوان اولویت مهمی در دستور کار مدیریت شهری نهاوند دانست و افزود: ضمن برخورد با سازندگان ساخت‌های غیراصولی هرگونه پیشامد ناشی از این ساخت‌ها متوجه صاحبان بنا است.

 

731352

731350

731349

731351

731348