همایشی با 7 سخنران!

نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، سفر یک روزه ای به تویسرکان داشت، وی همراه با آیت الله محمدی امام جمعه و نماینده  ولی فقیه در استان ، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس، ارغنده پور  مدیر کل دفتر نظارت برتشکل ها، متین رییس سازمان صنعت و معدن استان، و یاری و حجازی اعضاء هیئت مدیره انجمن ملی و دیگر مسئولان شهرستانی پیش از شروع دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان، با حضور در گلزار شهدای تویسرکان، با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

همایش، سخنرانان متعددی داشت، از جمله فرماندار، تویسرکان نماینده مردم تویسرکان در مجلس، امام جمعه و نماینده  ولی فقیه در استان، نوابی؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرسایی؛ رئیس اتاق اصناف استان همدان، متین رییس سازمان صنعت و معدن استان و شاهرخی؛ رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان، هفت سخنرانی بودند که یکی پس از دیگری به روی سن رفتند.

در این همایش مدیران شرکت ها و بنگاه های تولیدی و اقتصادی برتر استان همدان و دستگاه های اجرایی برتر شهرستان تویسرکان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.از این رو خبرنگار رودآور با این مدیران نمونه به گفت گو پرداخت.

هاشمی، مدیر عامل شرکت دارویی دانش بنیان تویسرکان، گفت: یکی از عوامل موفقیت شرکت، دانش بنیان بودن آن است که محصولات خود را بر اساس علم و دانش روز و به ویژه مطابق با استانداردهای جهانی تولید تولید می کند.

وی با بیان اینکه، شرکت دارویی تویسرکان، جز سه شرکت تولیدکننده محلول های خوراکی دارویی متادون و آپیوم کشور است، اظهار کرد: هر جایی که مصرف کنندگان ما از محصولات ناراضی باشند، موضوع مطرح شده قابل پیگیری و بررسی است تا نظر مصرف کنندگان به طور کامل برآورده شود.

مدیر عامل شرکت دارویی تویسرکان از تولید 37 محصول دارویی در این شرکت خبر داد و افزود: این شرکت تنها تولیده کننده محصول بوپرنورفین در کشور است.

هاشمی تصریح کرد: صادارات محصولات این شرکت دارویی، سالانه در حدود 20 میلیارد تومان صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است.

حاتمی از شرکت کیان ویسنا، نیز گفت: اجرای بخش کنترل کیفیت در کارخانه و ایزو و نیز گارانتی 10 ساله برای محصولات تولید شده و مواردی برای حفظ حقوق مصرف کنندگان از سوی شرکت ما سبب شد تا به عنوان یکی از شرکت های برتر استان همدان که حامی حقوق مصرف کنندگان است، معرفی شویم.

محمد چراغی، مدیر عامل شرکت فیلتر سرکان نیز خدمات مناسب پس از فروش در حدود بیش از 40 سال گذشته را عامل موفقیت خود در جلب رضایت مصرف کنندگان عنوان کرد.

محمودیان نماینده شرکت بتن بریس نیز که به عنوان یکی از حامیان برتر حقوق مصرف کنندگان استان همدان در همایش معرفی شد، اظهار کرد: این شرکت از نظر کیفیت دارنده برند کشوری است.

هوشیار؛ مدیر عامل شرکت تولید و پژوهش نارنین نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: تولید کالای با کیفیت اصلی ترین هدف کارکنان این مجموعه برای جلب رضایت مصرف کننده است، که برای بهتر محقق شدن این امر نیاز به حمایت های معنوی و مالی سازمان های مربوطه از شرکت های تولیدی داخلی داریم.

«عسگر مجیدی»  مدیر شرکت جوان سیر ایثار استان همدان گفت: افتخار ما بر این است که در راستای حمل و نقل و خدمات این شرکت، از محصولات داخلی استفاده می کنیم.

وی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است برای تحقق شعار سال باید از تولیدکنندگان داخلی با استفاده از محصولاتشان حمایت کنیم.

مصطفی بهرامی، مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان همدان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور عنوان کرد: تا زمانی که حمایت از تولید کننده نباشد، بی تردید حمایت از مصرف کننده هم به دست نمی آید، چرا که با حمایت از تولیدکنندگان است که آنان می توانند با خیالی آسوده به تولید محصولی با کیفیت و ارائه آن به مصرف کنندگان بپردازند.

وی تصریح کرد: از این رو هرچه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیشتر شود، آنان نیز برای افزایش کیفیت محصولات خود و در نتیجه جلب رضایت عموم برنامه ریزی های بهتری انجام می دهند.

فریدونی، مدیر شرکت صنایع غذایی پاد نیز اظهار کرد: مهمترین رکن برای جلب رضایت مصرف کنندگان فراهم ساختن شرایط مناسب برای تولید با کیفیت و ارائه خدمات مناسب پس از فروش است.

مدیر عامل شرکت پگاه همدان نیز خواستار حمایت بیشتر مسئولان از تولیدکنندگان داخلی شد.

در این همایش نمایشگاه های از دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی تویسرکان نیز در سالن فردوسی تویسرکان برپا شد.

افتتاح نخستین دفتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان در غرب کشور در تویسرکان و بازدید از کارخانه های فیلترسازی و شرکت دارویی شهرک صنعتی تویسرکان و همچنین بازدید از کارگاه تولید نانو پودر مس دانشگاه آزاد تویسرکان، بخشی دیگر از برنامه های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به تویسرکان بود.